По-рано тази година Square Enix върнаха култовия образ на Лара Крофт с Tomb Raider. Няма нищо учудващо, че компанията вече работи по продължението и изглежда играта може да излезе по-скоро от очакваното.
Това става ясно от думите на Браян Хортън, старши художествен директор в Crystal Dynamics, който присъства на анимационния фестивал в Брадфорд (Bradford Animation Festival, BAF).
На анимационното изложение Хортън представи презентация, която разглеждаше историята на Лара Крофт и развитието на работата по продължението. Разказвайки за множество аспекти от работата на екипа му - от пълната промяна на героинята до подробности от работата по изграждането на Лара, като един много по-достоверен герой, той изрази гордостта си от това, което той и колегите му са успели да постигнат. Сред въпросите, които последваха презентацията нямаше как да няма и такъв за продължението на историята.
"Ние вече анонсирахме продължението...Радвам се, че вече мога да говоря свободно за това. Продължението на Tomb Raider е следващата глава в развитието на Лара... животът й се променя. Тя вече не може да се върне към това, което някога е била", споделя Хортън пред присъстващите на BAF.
Хортън разкри, че екипът на Crystal Dynamics е желаел да създаде технология и инструменти, които да се ползват за повече от една игра, акцентирайки на работата на компанията по TressFX с AMD. Той заяви, че по технологията все още се работи и че TressFX е определено инструмент от ново поколение. Хортън обаче не беше толкова убедителен на въпрос за бюджета на играта.
"Предпочитаме да не говорим за бюджета ни... Ще кажа само, че това е една добре финансирана игра. Ние не харчим за продължението повече, отколкото за оригиналната игра", споделя той.
Все още не е оповестена нито платформа, към която ще е насочена играта, нито има подробности по сюжета, но както предполагат от Electronic Theatre, фактът, че Хортън вече говори за Tomb Raider вероятно означава, че играта е в по-напреднало развитие , отколкото се смята.