BG-HALF-LIFE
BG-HALF-LIFE

BG-HALF-LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Последни снимкиПоследни снимки  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
Присъединете се към нас в Discord или в групата ни във ФБ HL-BG Community
BG-SMURFA-VRATSA-Bat-Man Vs Iron-Man
Визита от други Държави
Flag Counter
Вече може да ни откриете и във социалните мрежи.

Share

Разработчик с критика към новите конзоли

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
smurfa_vr
HL-BG Community
HL-BG Community
smurfa_vr


Брой мнения : 8113
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

Разработчик с критика към новите конзоли Empty
ПисанеЗаглавие: Разработчик с критика към новите конзоли Разработчик с критика към новите конзоли EmptyВто 07 Яну 2014, 15:22

[You must be registered and logged in to see this image.]

Тамим Антониадис (Tameem Antoniades), един от създателите на Ninja Theory ( DmC: Devil May Cry) и главна технологична "нинджа" в студиото предупреди, че разработчиците на конзоли днес са тръгнали по грешен път, като според него мобилните платформи скоро ще са господари на гейминг сцената.

"Вероятно сте гледали рекламите на Xbox One? Телевизия, телевизия, телевизия. Няма как да са по-далеч от истината", споделя Антониадис пред присъстващите на конференцията Slush в Хелзинки. "Изглежда обаче", допълва той, "въпреки добрите си намерения Microsoft, Sony и Nintendo има доста още път да извървят, докато грабнат всеобщото внимание".

Антониадис обаче отличава един нов играч на конзолната сцена - Steam и техния Steam Box, които по думите му са избрали верния път. "Това е платформа изцяло отворена към разработчиците, напълно дигитализирана с медиен сървър и без съмнение ще се впише идеално с мобилните технологии, като не на последно място притежава и гъвкава ценова политика, взета назаем от Steam", обяснява той.

"Ако трябваше да се обзалагам за нещо, то е, че Steam Box ще направи удар преди мобилните забавления да вземат връх. Все още има пречки за реализацията на хегемонията на мобилните технологии в гейминга, като наличието на достатъчно надеждна връзка за стрийминг на съдържание, обработката на игрите и издръжливостта на батериите", заяви той. Но Антониадис смята, че до няколко години той очаква мобилните устройства (смартфоните и таблетите) да са господар в гейминга.

Времето, което дава Антониадис за живот на конзолите - 10 години - и то само, ако се интегрират с мобилните технологии по-близко и възприемат по-открит подход.

В миналото Ninja Theory бяха напълно съсредоточени над разработката на AAA заглавия, създавайки Heavenly Sword за PS3 и DmC: Devil May Cry заедно с Capcom. Студиото обяви първата си мобилна игра през май - Fightback.

Според Антониадис целия модел на AAA игрите е леко сбъркан. "За нас успехът се изразява в това, че успяваме да оцелеем", обяснява той. "Но от време на време, отиваш на някоя конференция и осъзнаваш, че няма никой около теб - това е заради бариерата, поставена от 60-доларовия модел. Създателите на платформата я контролират - нея и дистрибуцията на заглавията, а издателите контролират процеса на издаване и разпространение, маркетинговите стратегии и финансирането", споделя той в интервюто си за The EDGE
Върнете се в началото Go down
https://www.facebook.com//smurfavratsa
Разработчик с критика към новите конзоли
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
» Шеф на EA даде пет години живот на новите конзоли
» Изпълнителният директор на EA призна за проблемитес някои от игрите за новите конзоли
» [ВИДЕО] Шокиращо интервю с CS:GO разработчик
» Разработчик хакна сървъра на престъпници и освободи заключените от тях машини
» Разработчик подкара Batman: Arkham Knight и The Witcher 3 на Nintendo Switch

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF-LIFE :: Развлечение :: Игри-