Изглежда, че на японците не им провървя в новото поколение геймърски приставки, понеже японската игрова конзола се появи в САЩ и Европа по-рано, отколкото в самата Япония.
Противоречивото решение на Sony предизвика бурни реакции сред японските потребители, но представителите на компанията побързаха да успокоят жителите на Страната на изгряващото слънце. Оказа се, че започването на продажбите на PS4 в родината се е забавило, защото Sony е подготвила уникални игрови проекти, специално предназначени за вкуса на местните геймъри. Допълнително, компанията извършава качествени японски преводи на западните хитове като Assassins Creed 4, Battlefield 4 и други популярни игри.
Японските геймъри ще трябва да дочакат до 22-ри февруари 2014 година, понеже именно на този ден игровата конзола Playstation 4 ще се появи в местните магазини. А за да поддържат интереса горещ, японските специалисти от Sony по рекламата са приготвили много добър рекламен клип, демонстриращ приемането на PS4 в различните части на света. Интересно е, че продажбите на PS4 в Япония ще започнат точно една година след първия официален анонс на конзолата (20-ти февруари 2013 година).
Изглежда, че японците наистина са успели да създадат потресаващ и привлекателен продукт, за което говори дефицитът и търсенето на приставките Playstation 4, както и фактът, че това е един от най-желаните подаръци. Според аналитиците, към днешен ден са продадени над 3,500,000 конзоли PS4, но Sony не бърза да публикува официалните данни за продажбите си и може би изчаква те да надхвърлят 5 милиона.
Първата реклама на Sony Playstation 4 за японския пазар