BG-HALF LIFE

BG-HALF LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
*BG-SMURFA-VRATSA* ви пожелава приятна игра в сървърите ни :)
CSPORTAL-BG.IN # Army Ranks+Respawn
Визита от други Държави
Flag Counter

Share| .

Новини около Battlefield 4

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
smurfa_vr
HL-BG Community
HL-BG Community


Брой мнения : 4755
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

ПисанеЗаглавие: Новини около Battlefield 4 Сря 05 Мар 2014, 08:28

[You must be registered and logged in to see this image.]

DICE Los Angeles се заема с разработката на следващите два DLC пакета за Battlefield - Dragon's Teeth и Last Stand, съобщава Official Xbox Magazine.

DICE Los Angeles се появи в средата на миналата година, като основната задача на хората от студиото беше да помага централния шведския тим в разработката на Battlefield 4, като по-голямата част част от хората в лосанджелиското студио идват от вече несъществуващото Danger Close (Medal of Honor, Medal of Honor: Warfighter), което затвори врати след провала на Medal of Honor: Warfighter. Според шефа на EA Games Патрик Зьодерлунд студиото няма да се ограничи само с помощта си за Battlefield 4, а в бъдеще ще работи и по други проекти.

Зьодерлунд споделя пред Eurogamer, че студиото ще подкрепя голяма част от работата, която вършат колегите им в Стокхолм. "Това е начин да разширим вселената на DICE, за да може те да вършат още повече работа", припомняйки, че освен по Battlefield шведите работят и по Battlefront и Mirror's Edge.

Междувременно стокхолмското студио работи на пълни обороти и тези дни пристигна новината за поредната порция ъпдейти, което предполага, че все по-малко хора ще спрат да се блъскат в стени и да се ядосват защо след всичките тези изстреляни ракети возилото на прицел така и не избухва.

Основната част са насочени към проблеми в мултиплейъра и в т.нар. "неткод" на играта. Тук става дума за проблеми свързани с недобре работеща система за компенсация на забавянето (latency compensation) и грешки в самата симулация на геймплея. В "батъллога" хората от студиото обясняват как се случват нещата, какви са проблемите пред тях и какво вече е оправено с помощта на десетките геймъри докладващи за грешки в представянето на военния шутър.

"Работим по оправянето на гличове, които се появяват в хода на играта ви: начина, по който се движите и стреляте, какво става, когато стрелят по вас и как действията на другите играчи биват представяни пред вас на екрана", пишат на страниците на играта разработчиците. SlyOkapi от DICE обяснява, че играта получава обновления от сървъра и ги представя пред играча посредством специалната система за компенсация на забавянето, която се грижи за това нещата, които се случват на екрана пред вас да текат нормално, докато в същото време се получават мрежовите обновления. Хората от студиото вече и са оправили доста проблеми във връзка с това, като да речем невъзможността да се стреля около разрушени обекти (да речем около рухналия комин на Zavod 311), изчезвания на мерника при прицелване, некоректно отразяване на звука от изстреляните патрони (в случаи, когато например се чуват по-малко изстрели от реалния брой изстреляни патрони) и други.

Но има и още доста неща за оправяне. Като да речем, посочват разработчиците, случаите, в които стреляте по враг и на него му няма нищо и споменатото "изстрелване" на играча, докато ходи или бяга, което причинява и смъртта на героя му, което, както става ясно от публикацията се дължи на математическа грешка в кода отговарящ за представянето на физиката на героя.
Върнете се в началото Go down
http://smurfa.bulgarianforum.net https://www.facebook.com//smurfavratsa
Новини около Battlefield 4
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF LIFE :: Развлечение :: Игри-