BG-HALF-LIFE
BG-HALF-LIFE

BG-HALF-LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Последни снимкиПоследни снимки  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
Присъединете се към нас в Discord или в групата ни във ФБ HL-BG Community
BG-SMURFA-VRATSA-Bat-Man Vs Iron-Man
Визита от други Държави
Flag Counter
Вече може да ни откриете и във социалните мрежи.

Share

AK 47: Avtomat Kalashnikova

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
admin
Администратор
Администратор
admin


Брой мнения : 542
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

AK 47: Avtomat Kalashnikova  Empty
ПисанеЗаглавие: AK 47: Avtomat Kalashnikova AK 47: Avtomat Kalashnikova  EmptyПет 17 Авг 2012, 20:58

Автор: KORD_12.7

Връзка към оригинала:[You must be registered and logged in to see this link.]

Модули:

[You must be registered and logged in to see this link.]
HamSandWich
fakemeta

Версия:  1.0

Описание:  
Този плъгин ще добави ново оръжие във играта: AK-47  7.62 × трийсет и девет милиметра пушка.

Важно:
Компилирайте локално.Не пишете името на модула weaponmod_amxx.dll вamxmodx\configs\modules.ini защото  модула се зарежда автоматично и ако  добавите името му сървъра ще стартира с грешка  ED_Alloc: No edicts yet.За да го има оръжието и да може да го използвате е нужно да добавите [You must be registered and logged in to see this link.] да си изберете точките по мапа на които да се  Spawn оръжието.След като си нагласите къде да се  Spawn оръжието,запаметете настройките и може да махнете плъгина.

Настройки:
Код:
// Weapon settings
#define WEAPON_NAME "weapon_ak47"
#define WEAPON_SLOT 2
#define WEAPON_POSITION 5
#define WEAPON_PRIMARY_AMMO "762x39"
#define WEAPON_PRIMARY_AMMO_MAX 90
#define WEAPON_SECONDARY_AMMO "" // NULL
#define WEAPON_SECONDARY_AMMO_MAX -1
#define WEAPON_MAX_CLIP 30
#define WEAPON_DEFAULT_AMMO 30
#define WEAPON_FLAGS 0
#define WEAPON_WEIGHT 15
#define WEAPON_DAMAGE 16.0

// Hud
#define WEAPON_HUD_TXT "sprites/weapon_ak47.txt"
#define WEAPON_HUD_SPR "sprites/weapon_ak47.spr"

// Ammobox
#define AMMOBOX_CLASSNAME "ammo_ak47clip"

// Models and sounds
#define MODEL_CLIP "models/w_ak47_clip.mdl"
#define MODEL_SHELL "models/shell_762x39.mdl"

#if defined _CSO_
 #define MODEL_WORLD "models/w_ak47_cso.mdl"
 #define MODEL_VIEW "models/v_ak47_cso.mdl"
 #define MODEL_PLAYER "models/p_ak47_cso.mdl"
 
 #define SOUND_COCK "weapons/ak47_boltpull.wav"
 #define SOUND_FIRE "weapons/ak47-1.wav"
 #define SOUND_RELOAD_1 "weapons/ak47_clipin.wav"
 #define SOUND_RELOAD_2 "weapons/ak47_clipout.wav"
#else
 #define MODEL_WORLD "models/w_ak47_fa.mdl"
 #define MODEL_VIEW "models/v_ak47_fa.mdl"
 #define MODEL_PLAYER "models/p_ak47_fa.mdl"
 
 #define SOUND_COCK "weapons/ak47_cock.wav"
 #define SOUND_FIRE "weapons/ak47_fire1.wav"
 #define SOUND_RELOAD_1 "weapons/ak47_magin.wav"
 #define SOUND_RELOAD_2 "weapons/ak47_magout.wav"
#endif

#define SOUND_MISS_1 "weapons/bayonet_slash1.wav"
#define SOUND_MISS_2 "weapons/bayonet_slash2.wav"
#define SOUND_MISS_3 "weapons/bayonet_slash3.wav"

#define SOUND_HIT_WALL "weapons/bayonet_hit_wall.wav"
#define SOUND_HIT_FLESH_1 "weapons/knife_hit_flesh1.wav"
#define SOUND_HIT_FLESH_2 "weapons/knife_hit_flesh2.wav"

// Animation
#define ANIM_EXTENSION "mp5"
Благодарности:
GordonFreeman за помощ при тестването.
Kosha за редактирането и тестването на модела
BG hitman за БГ превода.


Видео:

Снимка:
[You must be registered and logged in to see this image.]


Върнете се в началото Go down
https://smurfa.bulgarianforum.net/ https://www.facebook.com//smurfavratsa
AK 47: Avtomat Kalashnikova
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF-LIFE :: Half Life :: Плъгин/Мод-