BG-HALF-LIFE
BG-HALF-LIFE

BG-HALF-LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Последни снимкиПоследни снимки  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
Присъединете се към нас в Discord или в групата ни във ФБ HL-BG Community
BG-SMURFA-VRATSA-Bat-Man Vs Iron-Man
Визита от други Държави
Flag Counter
Вече може да ни откриете и във социалните мрежи.

Share

Неспособността да се играят видеоигри предизвиква агресия

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
smurfa_vr
HL-BG Community
HL-BG Community
smurfa_vr


Брой мнения : 8113
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

Неспособността да се играят видеоигри предизвиква агресия Empty
ПисанеЗаглавие: Неспособността да се играят видеоигри предизвиква агресия Неспособността да се играят видеоигри предизвиква агресия EmptyСря 09 Апр 2014, 15:12

Забравете реалистичната кръв и безсмисления хаос. "Ако искате да превърнете един добър човек в кръвожаден убиец, сложете го да играе видеоигра с неудобно управление". Тази хипотеза бе представена от международна група експерти, изучаващи влиянието на компютърните игри на поведението на геймърите. Психолозите се интересуват преди всичко от феномена Rage quit, при който геймърът рязко прекъсва играта често с чупене на клавиатурата и/или компютърната мишка.

[You must be registered and logged in to see this image.]

Учените от университетите в Рочестър, САЩ и Оксворд, Великобритания са силно заинтересовани от феномена Rage quit и са решили по-задълбочено да изследват влиянието на видеоигрите върху човешката психика. Специалистите специално подчертават, че някои игри имат много несъвършена система за управление или игрова механика, които съществено усложняват и опорочават игровия процес.

В един от експериментите децата са били разделени на две групи, като на едната от тях е било подробно разяснени особеностите на екшъна от първо лице Half-Life 2 и неговото управляване и механика. Геймърите, които за пръв път се сблъскват с механиката на играта, определено били по-агресивни. Психолозите тествали две версии на Half-Life 2: "жестока" и "безобидна" при която застреляните противници не кървят, а се изпаряват. Оказало се, че агресията не зависи от сцените на жестокост и насилие.

Не може да се каже, че има вреда от компютърните игри. Целта на изследването е бързото приспособяване към управлението на игрите и техния интерфейс.
Върнете се в началото Go down
https://www.facebook.com//smurfavratsa
Неспособността да се играят видеоигри предизвиква агресия
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
» Обновяването KB4540673 за Windows 10 предизвиква Синия екран на смъртта
» Властите в Китай заклеймиха Battlefield като форма на културна агресия
» DOOM отново оглавява британската чарт-класация за видеоигри
» Diablo III: Ultimate Evil Edition оглави британските класации за видеоигри
» Двама играят TEAM

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF-LIFE :: Half-Life-