BG-HALF LIFE

BG-HALF LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
*BG-SMURFA-VRATSA* ви пожелава приятна игра в сървърите ни :)
CSPORTAL-BG.IN # Army Ranks+Respawn
Визита от други Държави
Flag Counter

Share| .

Advanced Quake Sounds 5.0

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
smurfavr
HL-BG Community
HL-BG Community


Брой мнения : 542
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

ПисанеЗаглавие: Advanced Quake Sounds 5.0 Пон 10 Сеп 2012, 01:19

[You must be registered and logged in to see this image.]


Линк към оригинала:
[You must be registered and logged in to see this link.]

Версия: v5.0

Модули:
AmxModX
FakeMeta
amxmisc

Описание:
Този плъгин е много лесен за настройване, защото има конфигурационен файл.

Съдържа много звуци от Unreal Tournament и други игри.

Няма бъгове, със сигурност на 100%, за разлика от ut_killstreak_adv.

Можете да настроите, при кои видове убииства да се пуска звук и други...

Подържа всички от следните игри, Counter-Strike, Condition Zero, Day of Defeat, Half-Life, Team Fortress Classic, Deathmatch Classic.

Няма лимит на звуците! Можете да слагате безкрайно число от звуци, и също така винаги можете да премахнете някой!

'Hattrick' звукът отбелязва кой е най-добрия играч за рунда.

Как да добавим нови звуци?
SOUND = {Номер на звука} REQUIREDKILLS {Колко убииства} = {Път към звука}
SOUND = {Номер на звука} MESSAGE @ %s {Съобщение}

Няколко примера:
SOUND = 1 REQUIREDKILLS 3 = QuakeSounds/triplekill.wav
SOUND = 1 MESSAGE @ %s is on triple kill!

SOUND = 16 REQUIREDKILLS 13 = QuakeSounds/any.wav
SOUND = 16 MESSAGE @ %s anything!!!

SOUND = 5 REQUIREDKILLS 6 = QuakeSounds/bloodstreamer.wav
SOUND = 5 MESSAGE @ %s is a bloodstreamer!

Настройки:
Конфигуриращия файл:
Код:
 Бележка: Ако изключите някой от събитията, например: "HEADSHOT звуците", те няма да бъдат теглени!
; Бележка: За хъд съобщенията използвайте стойност ""(празна), за да не се виждат(да бъдат премахнати).
; Бележка: Ако изключите плъгина никой от звуците няма да бъде теглен.

; Включва изключва плъгина (1 = Включено | 0 = Изключено)
ENABLE/DISABLE PLUGIN = 1

; Хъд съобщения в RGB цветовата гама
;   Бележка: Използвайте долна черта за различен цвят всеки път. Долна черта е символът `_` (без кавички)
;   Бележка: Максималната стойност е 255, а минималната 0.
HUDMSG RED = _
HUDMSG GREEN = _
HUDMSG BLUE = _

;  Поредни Убииства
; Бележка: За звуци като Monsterkill, Godlike, Multikill, Megakill, Triplekill, и така нататък:...
; Бележка: Можете да променяте броя на звуците
; Бележка: Също можете да променяте и тяхното изпращане към играчите
; Бележка: Също можете да променяте самите звуци в листа
; Бележка: НЯМА ЛИМИТ НА ЗВУЦИТЕ
KILLSTREAK EVENT = 1

; Структура на звуците:
;   SOUND = {Брой на звуците} REQUIREDKILLS {брой убийства} = {звукът, който ще се пусне}
;   SOUND = {Брой на звуците} MESSAGE @ %s {Съобщение към играча}

SOUND = 1 REQUIREDKILLS 3 = QuakeSounds/triplekill.wav
SOUND = 1 MESSAGE @ %s is on triple kill!

SOUND = 2 REQUIREDKILLS 5 = QuakeSounds/multikill.wav
SOUND = 2 MESSAGE @ %s is on multikill!

SOUND = 3 REQUIREDKILLS 6 = QuakeSounds/rampage.wav
SOUND = 3 MESSAGE @ %s is on rampage!

SOUND = 4 REQUIREDKILLS 7 = QuakeSounds/killingspree.wav
SOUND = 4 MESSAGE @ %s is on a killing spree!

SOUND = 5 REQUIREDKILLS 9 = QuakeSounds/dominating.wav
SOUND = 5 MESSAGE @ %s is dominating!

SOUND = 6 REQUIREDKILLS 11 = QuakeSounds/unstoppable.wav
SOUND = 6 MESSAGE @ %s is unstoppable!

SOUND = 7 REQUIREDKILLS 13 = QuakeSounds/megakill.wav
SOUND = 7 MESSAGE @ %s made a mega kill!

SOUND = 8 REQUIREDKILLS 15 = QuakeSounds/ultrakill.wav
SOUND = 8 MESSAGE @ %s made an ultra kill!

SOUND = 9 REQUIREDKILLS 16 = QuakeSounds/eagleeye.wav
SOUND = 9 MESSAGE @ %s has an eagle eye!

SOUND = 10 REQUIREDKILLS 17 = QuakeSounds/ownage.wav
SOUND = 10 MESSAGE @ %s owns!

SOUND = 11 REQUIREDKILLS 18 = QuakeSounds/ludicrouskill.wav
SOUND = 11 MESSAGE @ %s made a ludicrous kill!

SOUND = 12 REQUIREDKILLS 19 = QuakeSounds/headhunter.wav
SOUND = 12 MESSAGE @ %s is a head hunter!

SOUND = 13 REQUIREDKILLS 20 = QuakeSounds/whickedsick.wav
SOUND = 13 MESSAGE @ %s is whicked sick!

SOUND = 14 REQUIREDKILLS 21 = QuakeSounds/monsterkill.wav
SOUND = 14 MESSAGE @ %s made a monster kill!

SOUND = 15 REQUIREDKILLS 23 = QuakeSounds/holyshit.wav
SOUND = 15 MESSAGE @ Holy shit! %s got another one!

SOUND = 16 REQUIREDKILLS 24 = QuakeSounds/godlike.wav
SOUND = 16 MESSAGE @ %s is G o d L i k e !!!

; Ако искате да добавите още звуци просто добавете нови редове и всеки следващ звук, трябва да започва с 1 число по-голямо от миналия, което значи, че следващия звук трябва да е номер  '17'.
; Хедшот убииства(HeadShot)
;    Бележка: Структурата на хъд съобщенията е: "%s {MESSAGE} %s {MESSAGE}", където %s е името на убиеца,  а следващото %s е името на жертвата(убития)
;    Бележка: Пример за хъд съобщение: "%s removed %s head!!" (Би трябвало да се пише без кавички)
;    Бележка: Съобщението ще бъде изпратено до всички играчи (Не само до убиеца)
;    Бележка: Съветвам ви да оставите съобщението празно
HEADSHOT EVENT = 1
HEADSHOT ONLY KILLER = 1
HEADSHOT SOUNDS = QuakeSounds/headshot.wav , QuakeSounds/headshot2.wav , QuakeSounds/headshot3.wav
HEADSHOT HUDMSG =

; Само убийство
;    Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE}", където %s е самоубиеца (жертвата)
SUICIDE EVENT = 1
SUICIDE SOUNDS = QuakeSounds/suicide.wav , QuakeSounds/suicide2.wav , QuakeSounds/suicide3.wav , QuakeSounds/suicide4.wav
SUICIDE HUDMSG = %s knows how the kill command works!


; Убийство с граната
;    Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE} %s {MESSAGE}", където %s е името на убиеца,  а следващото %s е името на жертвата(убития)
NADE EVENT = 1
NADE SOUNDS = QuakeSounds/nade.wav
NADE HUDMSG = %s made a precision throw to %s

; Убииства на съотборник
;    Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE}", където %s е ника на убиеца
TEAMKILL EVENT = 1
TEAMKILL SOUNDS = QuakeSounds/teamkiller.wav
TEAMKILL HUDMSG = %s is probably delusional...

; Убийство с нож
;    Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE} %s {MESSAGE}", където %s е името на убиеца,  а следващото %s е името на жертвата(убития)
KNIFE EVENT = 1
KNIFE SOUNDS = QuakeSounds/knife.wav , QuakeSounds/knife2.wav , QuakeSounds/knife3.wav
KNIFE HUDMSG = %s sliced and diced %s

; Първо убийство(за рунда)
;    Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE}", където %s е името на първия човек, убил за рунда
FIRSTBLOOD EVENT = 1
FIRSTBLOOD SOUNDS = QuakeSounds/firstblood.wav , QuakeSounds/firstblood2.wav , QuakeSounds/firstblood3.wav
FIRSTBLOOD HUDMSG = %s made First Blood!!!

; Начало на рунда
;    Бележка: Структура на хъд съобщението: "{MESSAGE}", тук не използвайте %s
ROUNDSTART EVENT = 1
ROUNDSTART SOUNDS = QuakeSounds/prepare.wav , QuakeSounds/prepare2.wav , QuakeSounds/prepare3.wav , QuakeSounds/prepare4.wav
ROUNDSTART HUDMSG = Prepare to Fight!!!

; Двойно убийство
;    Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE}", където %s е името на убиеца(на двойното убийство)
DOUBLEKILL EVENT = 1
DOUBLEKILL SOUNDS = QuakeSounds/doublekill.wav , QuakeSounds/doublekill2.wav
DOUBLEKILL HUDMSG = Wow %s made a double kill!

; Най-много убииства за рунда
;    Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE}", където %s е името на убиеца(играча направил най-много убииства през рунда)
;    Бележка: `Min frags for Hattrick` Тук въведете колко убииства трябва да бъдат направени от играч най-малко, за да се покаже това съобщение(и звука).
HATTRICK EVENT = 1
HATTRICK SOUNDS = QuakeSounds/hattrick.wav
HATTRICK HUDMSG = %s was unreal this round!
MIN FRAGS FOR HATTRICK = 7

; Отбор без жертва
;    Бележка: Структура на хъд съобщението: "{MESSAGE} %s {MESSAGE}", където %s е името на отбора(CTS, TS).
;    Бележка: Можете да настройвате показването на имената на отборите. За пример може да използвате 'Tero' вместо стойността по подразбиране 'TERRORIST'.
FLAWLESS VICTORY = 1
FLAWLESS SOUNDS = QuakeSounds/flawless.wav
FLAWLESS VICTORY HUDMSG = Flawless %s victory!
TERRO TEAM NAME = TERRORIST
CT TEAM NAME = COUNTER-TERRORIST

; Отмъщение
;    Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE}", където %s е  името на убиеца/жертвата
;    Бележка: Ако 'Revenge Only For Killer' е 1, само убиеца ще чуе звука. В противен случай, ако е 0, убиеца и жертвата ще чуят звука. (!!Не целия сървър!!)
REVENGE EVENT = 1
REVENGE ONLY FOR KILLER = 0
REVENGE SOUNDS = QuakeSounds/payback.wav
REVENGE KILLER MESSAGE = You got avenged on %s!
REVENGE VICTIM MESSAGE = %s got avenged on you!
Преведен е конфигурационния файл, който ще изтеглите по надолу...

Забележки:
Ако `Revenge Only For Killer` е 1, само убиеца ще чуе звука. В противен случай, ако е 0, убиеца и жертвата ще чуят звука. (!!Не целия сървър!!)

Код:
 Revenge
;    NOTE: Hudmessage structure: "%s {MESSAGE}", where %s is killer/victim name
REVENGE EVENT = 1
REVENGE ONLY FOR KILLER = 0
REVENGE SOUNDS = QuakeSounds/payback.wav
REVENGE KILLER MESSAGE = You got avenged on %s!
REVENGE VICTIM MESSAGE = %s got avenged on you!
Звуци при поредни убииства:

3 Frags -> Triple Kill
5 Frags -> Multi Kill
6 Frags -> Rampage
7 Frags -> Killing Spree
9 Frags -> Dominating
11 Frags -> Unstoppable
13 Frags -> Mega Kill
15 Frags -> Ultra Kill
16 Frags -> Eagle Eye
17 Frags -> Ownage
18 Frags -> Ludicrouskill
19 Frags -> Head Hunter
20 Frags -> Whicked Sick
21 Frags -> Monster Kill
23 Frags -> Holy Shit
24 Frags -> God Like

Звуци при различните събития:

Head Shot -> Head shot
Suicide -> Laughts:...
Grenade Kill -> Laughts:...
Team Kill -> Team killer
Knife Kill -> Humiliating defeat
First Blood -> First blood
Round Start -> Pickup your weapons and fight
Double Kill -> Double kill
Hattrick -> Hattrick
Flawless Victory -> Flawless victory
Revenge -> Pay back


Код:
[*] v1.0 - Първоначална версия
[*] v2.0 - Добавено  е "if (!killer) { return }" за да се избегнат убийствата от мапа(да се издават звуци за поредни убийства към сървъра при самоубийство)
[*] v3.0 - Добавено е  Revenge събитието + звука, големи благодарности към yokomo + звуци за убийство на съотборник
[*] v4.0 - Плъгина е пренаписан, 'Hattrick' проблема беше оправен и сега подържа всички игри.
           Можете да избирате звуците, които искате да чувате (multikill, ultrakill, rampage) от конфигурационният файл
[*]
Тестван  под амхх 1.8.1 и работи!

QuakeSounds full
[You must be registered and logged in to see this image.]

Това са последните нови звуци за плъгина.Ако ви харесват може да махнете стандартните и да ги замените с тези.
[You must be registered and logged in to see this image.]


Последната промяна е направена от smurfa_vr на Нед 17 Мар 2013, 04:39; мнението е било променяно общо 2 пъти
Върнете се в началото Go down
http://smurfa.bulgarianforum.net/ https://www.facebook.com//smurfavratsa
Loconas
Нов
Нов


Брой мнения : 25
Дата на регистрация : 10.11.2012

ПисанеЗаглавие: Re: Advanced Quake Sounds 5.0 Пон 19 Ное 2012, 22:47

Каде се слага папката със звуците и файла quakesounds.ini?
Върнете се в началото Go down
smurfavr
HL-BG Community
HL-BG Community


Брой мнения : 542
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

ПисанеЗаглавие: Re: Advanced Quake Sounds 5.0 Пон 19 Ное 2012, 22:57

папката със звуците СЕ СЛАГА В sound a файла quakesounds.ini в configs папката
Върнете се в началото Go down
http://smurfa.bulgarianforum.net/ https://www.facebook.com//smurfavratsa
Tony G
HL-Фен
HL-Фен


Брой мнения : 187
Дата на регистрация : 18.08.2012
Години : 30
Местожителство : Перник

ПисанеЗаглавие: Re: Advanced Quake Sounds 5.0 Съб 29 Юни 2013, 12:50

направих всичко както си написал обаче звуци няма какъв е проблема?
Върнете се в началото Go down
https://www.facebook.com/iphone4tonyg
smurfavr
HL-BG Community
HL-BG Community


Брой мнения : 542
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

ПисанеЗаглавие: Re: Advanced Quake Sounds 5.0 Съб 29 Юни 2013, 14:10

Не си направил всичко от  описанието
В папката sounds от архиваа в нея има папка QuakeSounds сложи я в sounds папката на играта ти и файла quakesounds.ini го сложи в configs папката ти и всичко ще работи.
Върнете се в началото Go down
http://smurfa.bulgarianforum.net/ https://www.facebook.com//smurfavratsa
Tony G
HL-Фен
HL-Фен


Брой мнения : 187
Дата на регистрация : 18.08.2012
Години : 30
Местожителство : Перник

ПисанеЗаглавие: Re: Advanced Quake Sounds 5.0 Пет 05 Юли 2013, 14:59

ще можеш ли да ми обясниш по просто
Върнете се в началото Go down
https://www.facebook.com/iphone4tonyg
smurfavr
HL-BG Community
HL-BG Community


Брой мнения : 542
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

ПисанеЗаглавие: Re: Advanced Quake Sounds 5.0 Пет 05 Юли 2013, 15:04

Сваляш плъгина разархивираш го и слагаш файловете му  в папките на сървъра QuakeSounds сложи я в sounds а  quakesounds.ini го сложи в configs, QuakeSounds.amxx го слагаш в папка plugins и добавяш името му в файлa plugins.ini и пускаш съвръра.
Върнете се в началото Go down
http://smurfa.bulgarianforum.net/ https://www.facebook.com//smurfavratsa
Tony G
HL-Фен
HL-Фен


Брой мнения : 187
Дата на регистрация : 18.08.2012
Години : 30
Местожителство : Перник

ПисанеЗаглавие: Re: Advanced Quake Sounds 5.0 Пет 05 Юли 2013, 15:31

сега вече го оправих работи
Върнете се в началото Go down
https://www.facebook.com/iphone4tonyg
Sponsored content




ПисанеЗаглавие: Re: Advanced Quake Sounds 5.0 Today at 08:04

Върнете се в началото Go down
Advanced Quake Sounds 5.0
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF LIFE :: Half Life :: Плъгин/Мод-