BG-HALF LIFE

BG-HALF LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
*BG-SMURFA-VRATSA* ви пожелава приятна игра в сървърите ни :)
CSPORTAL-BG.IN # Army Ranks+Respawn
Визита от други Държави
Flag Counter

Share| .

[Weapon] Satellite Cannon

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
smurfavr
HL-BG Community
HL-BG Community


Брой мнения : 542
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

ПисанеЗаглавие: [Weapon] Satellite Cannon Нед 07 Окт 2012, 15:44

Автор: NiHiLaNTh

Линк към оригинала: [You must be registered and logged in to see this link.]

Версия: 0.1

Модули:
[You must be registered and logged in to see this link.]
amxmodx
hamsandwich
engine
fakemeta
xs

Описание:
Когато натиснете бутона за атака на оръжието за въздушен удар от HL към мястото, където вие стоите и можете да бомбардира всички врагове (и разбира се за да получите точки).

Вие не можете да направите въздушен удар, ако:
Сте под вода.
Вие нямате максимално количество патрони.
Вие не сте на открито.
След изстрела патроните се обновяват и не след дълго се възстановяват.

Важно:
Компилирайте локално.Не пишете името на модула weaponmod_amxx.dll вamxmodx\configs\modules.ini защото  модула се зарежда автоматично и ако  добавите името му сървъра ще стартира с грешка  ED_Alloc: No edicts yet.За да го има оръжието и да може да го използвате е нужно да добавите [You must be registered and logged in to see this link.] да си изберете точките по мапа на които да се  Spawn оръжието.След като си нагласите къде да се  Spawn оръжието,запаметете настройките и може да махнете плъгина.

Настройки:
Код:
// Оружие
#define WEAPON_NAME          "weapon_satellite"
#define WEAPON_SLOT         1 // Слот монтировки
#define WEAPON_POSITION         2 // Позиция в слоте
#define WEAPON_WEIGHT         15

// Модели
#define MODEL_P            "models/p_satellite.mdl"
#define MODEL_V            "models/v_satellite.mdl"

// Звуки
#define SOUND_IDLE         "weapons/satellite_idle.wav"
#define SOUND_DENY         "buttons/button2.wav"
#define SOUND_DENY2         "buttons/button10.wav"
#define SOUND_ATTACK         "weapons/satellite_activate.wav"

// V_ model sequence indexes
#define SEQ_IDLE         0
#define SEQ_FIDGET         1
#define SEQ_DEPLOY         3
#define SEQ_FIRE         4

// Патроны  
#define AMMO_DEFAULT         200 // когда получаешь
#define AMMO_MAX         200 // макс.
#define AMMO_NAME         "power"
#define AMMO_RTIME         18.0   // время в секундах когда патроны начнут восстанавливаться.

// Авиаудар
#define STRIKE_TIME         15.0   // Через сколько секунд после нажатия кнопки
#define STRIKE_DAMAGE         "200"   // Сколько урона нанесет один из ударов
#define STRIKE_SPREAD         "64"   // Точность(+- от эпицентра взрыва)
#define STRIKE_COUNT         "10"   // Кол-во ударов за раз.

// For correct Weapon HUD
new const SPRITE_HUD[ ][ ]      =
{
   "sprites/weapon_satellite.txt",
   "sprites/hud_weapons11.spr",
   "sprites/hud_interface.spr"
}

Снимка:
[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]


[You must be registered and logged in to see this image.]

Върнете се в началото Go down
http://smurfa.bulgarianforum.net/ https://www.facebook.com//smurfavratsa
[Weapon] Satellite Cannon
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF LIFE :: Half Life :: Плъгин/Мод-