BG-HALF LIFE

BG-HALF LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
*BG-SMURFA-VRATSA* ви пожелава приятна игра в сървърите ни :)
CSPORTAL-BG.IN # Army Ranks+Respawn
Визита от други Държави
Flag Counter

Share| .

Зомбита в CoD: World At War можело въобще да няма

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
smurfa_vr
HL-BG Community
HL-BG Community


Брой мнения : 4755
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

ПисанеЗаглавие: Зомбита в CoD: World At War можело въобще да няма Пет 06 Фев 2015, 12:53

[You must be registered and logged in to see this image.]

Зомбитата в Call Of Duty: World At War са емблематични за заглавието, но тях е можело въобще да ги няма, разкри лично шефът на Treyarch Марк Ламиа по време на участието си в срещата D.I.C.E. Summit.

"Зомбита в Call Of Duty не трябваше въобще да има", заяви той пред присъстващите в залата, споделяйки, че екипът, разработващ играта ее взел решението тайно в момент, в който Treyarch е трябвало да фокусира всичките си усилия над работата по Call Of Duty: World At War. "Това беше един наистина бурен период в историята на студиото, тъй като ние се развивахме и променяхме, нашите представи и философии се сблъскваха и обединяваха в условията на един твърде кратък и задължаващ за CoD нов цикъл на разработка на заглавията", споделя Ламиа.

"World At War щеше да е нашата първа игра от новия двугодишен цикъл на разработка в света на CoD, и ако трябва да съм честен, по онова време ние все още търсихме нашето място във вселената на сериите и да намерим своето собствено лице тук; и макар богатия опит на екипа, който работеше по играта, нужно е да кажа, че сякаш ни липсваше увереност за това", разказва още той.

Когато Ламиа разбрал за плана за зомбитата той бил готов да накара екипа да се откаже от идеята и да съсредоточи усилията си към основната разработка на играта - работата не вървяла, хората, работещи по World at War изоставали с графика и цялата обстановка в студиото била притеснителна.

"Като шеф на студиото аз бях отговорен в пълна степен за пускането на играта пред нашия издател и бизнес партньорите ни. Най-нормалното решение в този случай щеше да е накарам екипа да спре да се разсейва, и да се съсредоточи върху предварителния ни план за работа по играта, по който вече изоставахме", разказва Ламиа, споделяйки, че той без малко да спре въвеждането на зомбитата и да направи това, което нарича "една от най-големите грешки в кариерата ми". Той обаче решил да помисли над вземането на решението и седнал да поиграе играъа. Той забелязал, че хората, които работили по играта, даже и след уморителен 14-часов работен ден, имали желание да поостанат и поиграят. Тогава разбрал, че всъщност той иска зомбитата да са в играта, че иска хората да играят със зомбитата.

Ламиа споделя, че някои от неговите шефове били абсолютно против зомбитата и зомби режима, като някои от тях мислели, че това ще подкопае доверието в сериите. Той сключил своеобразна сделка с мениджмънта. Зомби режимът ще бъде своеобразна "екстра", която ще се отключва. след като геймърите завършат играта.
Останалото, както казват. е история. Режимът станал тотален хит сред феновете, които настоявали той да бъде отключен по подразбиране, така че повече хора да могат да го играят - нещо, което Treyarch впоследствие и направили.

Върнете се в началото Go down
http://smurfa.bulgarianforum.net https://www.facebook.com//smurfavratsa
Зомбита в CoD: World At War можело въобще да няма
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
» World Racing 2

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF LIFE :: Развлечение :: Игри-