Какво е ReHLDS ?ReHLDS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния HLDS (build 6132/6153).
В процеса на декомпилиране са установени и оправени много недостатъци и потенциални бъгове.
- [You must be registered and logged in to see this image.]
- Проекта в GitHub
- Changelog
- Хранилище с компилираните файлове
- Официалния форум
- Сървъри с ReHLDS
- Сравнение на производителността на ReHLDS и HLDS от Valve
Мотивация:Главната мотивация - Valve нищо не прави и няма възможност нормално да се оправят бъгове.
Цели:
- Предоставяне на по-стабилен HLDS с разширени API-та за модове и плъгини.
- Оптимизация на производителността в бъдеще.
Текущ статус:Енджина е стабилен и всички функции работят коректно.
Как се използва ?ReHLDS е напълно съвместим с оригиналния HLDS. Всичко, което трябва да направите е да изтеглите бинарния файл и да замените оригиналния swds.dll / engine_i486.so.
Използвайте последен билд на HLDS 6153 изтеглен през steamcmd. Компилираните файлове на енджина може да намерите
тук (изберете .zip файла по дата, който последно е качен).
В архива, в папка bin има две папки 'win32' и 'linux32'
- 'win32' файловете за Windows (swds.dll е ReHLDS, останалите файлове са за HLTV)
- 'linux32' файловете за Linux (engine_i486.so е ReHLDS, останалите файлове са за HLTV)
Внимание!ReHLDS не е бинарно съвместим с оригиналния HLDS, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReHLDS.
Урока е написан от
d-WaLkMaN-b ;]