BG-HALF-LIFE
BG-HALF-LIFE

BG-HALF-LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Последни снимкиПоследни снимки  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
Присъединете се към нас в Discord или в групата ни във ФБ HL-BG Community
BG-SMURFA-VRATSA-Bat-Man Vs Iron-Man
Визита от други Държави
Flag Counter
Вече може да ни откриете и във социалните мрежи.

Share

ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
smurfa_vr
HL-BG Community
HL-BG Community
smurfa_vr


Брой мнения : 8113
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

ReHLDS - Reverse-engineered HLDS Empty
ПисанеЗаглавие: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS ReHLDS - Reverse-engineered HLDS EmptyНед 26 Юни 2016, 16:25

[You must be registered and logged in to see this image.]


Какво е ReHLDS ?

ReHLDS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния HLDS (build 6132/6153).
В процеса на декомпилиране са установени и оправени много недостатъци и потенциални бъгове.


  • [You must be registered and logged in to see this image.]
  • Проекта в GitHub
  • Changelog
  • Хранилище с компилираните файлове
  • Официалния форум
  • Сървъри с ReHLDS
  • Сравнение на производителността на ReHLDS и HLDS от Valve

Мотивация:
Главната мотивация - Valve нищо не прави и няма възможност нормално да се оправят бъгове.

Цели:

  • Предоставяне на по-стабилен HLDS с разширени API-та за модове и плъгини.
  • Оптимизация на производителността в бъдеще.

Текущ статус:
Енджина е стабилен и всички функции работят коректно.

Как се използва ?
ReHLDS е напълно съвместим с оригиналния HLDS. Всичко, което трябва да направите е да изтеглите бинарния файл и да замените оригиналния swds.dll / engine_i486.so. Използвайте последен билд на HLDS 6153 изтеглен през steamcmd. Компилираните файлове на енджина може да намерите тук (изберете .zip файла по дата, който последно е качен).

В архива, в папка bin има две папки 'win32' и 'linux32'

  • 'win32' файловете за Windows (swds.dll е ReHLDS, останалите файлове са за HLTV)
  • 'linux32' файловете за Linux (engine_i486.so е ReHLDS, останалите файлове са за HLTV)

Внимание!
ReHLDS не е бинарно съвместим с оригиналния HLDS, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReHLDS.


Урока е написан от d-WaLkMaN-b ;]
Върнете се в началото Go down
https://www.facebook.com//smurfavratsa
ReHLDS - Reverse-engineered HLDS
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
» ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod
» Reunion (dproto за ReHLDS)
» Изтегляне на сървър ReHLDS
» Готови платформи - ReHLDS, ReGameDLL, Metamod-r, AMXX 1.8.3 ...
» HLDS.EU

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF-LIFE :: Дискусии плъгини/Заявки-