BG-HALF LIFE

BG-HALF LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
*BG-SMURFA-VRATSA* ви пожелава приятна игра в сървърите ни :)
CSPORTAL-BG.IN
Визита от други Държави
Flag Counter

Share| .

Trend Micro: Блокаторите на реклама спират малвъртайзинг атаките... Засега

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
smurfa_vr
HL-BG Community
HL-BG Community
avatar


Брой мнения : 5751
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

ПисанеЗаглавие: Trend Micro: Блокаторите на реклама спират малвъртайзинг атаките... Засега Чет 17 Дек 2015, 21:23

[You must be registered and logged in to see this image.]

Малвъртайзингът е един от последните ефективни методи на киберпрестъпниците и мошениците да компрометират компютърни системи. Доставката на зловредна реклама е сериозен проблем за специалистите по информационна сигурност. Причините за успеха на малвъртайзинг атаките не са една и две. Пазарът на онлайн реклама е бизнес за милиарди долари. В същото време той е хаотичен и зле регулиран, като доставчиците на реклама и посредниците просто пренебрегват базисни правила за сигурност. Важни са парите. Престъпните групи знаят това и се възползват по най-добрият начин. Освен това, този метод за атака им позволява със сравнително неголеми ресурси и усилия да компрометират стотици системи. Отделно от това, развитието на технологията, позволява широки възможности на богатата и интерактивна реклама в онлайн пространството - възможностите за профилиране на посетителите на интернет ресурси и други метод за таргетирана доставка на реклама.

Относно методите за разпространение, те са основно два - посредством рекламни съобщения, които насърчават потребителя да свали и отвори изпълним файл (фалшиво обновление за Flash Player, оптимизатор на системата или фалшива антивирусна програма) - форма на атака, при която, ако проявявате здрав разум, няма да станете нейна жертва, и втори, при която няма как да я предотвратите - посредством т.нар. drive-by download атаки. Посещавате легитимна страница, на която е заложена зловредна реклама, която ви пренасочва към втора страница да речем, на която е поставен експлойт комплект, който автоматично анализира софтуерната среда на посетилия страницата. Ако бъде засечен уязвим софтуер на системата, за който в арсенала на комплекта има експлойт, то такъв се сваля на системата без да разберете. Без да сте кликали с мишката, където и да е. Тук собствениците на интернет ресурсите почти винаги нямат, каквато и да е вина. Може да вините хаотичната структура на пазара на онлайн реклама, и разбира се в някои случаи себе си, за това че сте посетили страницата с браузър или приставка като Flash или Java на три-четири години (продължавайте да слушате разни разбирачи, че обновленията само ви пречат, а после им дайте линк към страницата, от която сте били атакувани - да се оправят).

Един метод за справяне с малвъртайзинг атаките - макар и да не е панацея, то е доста ефективен - е посредством блокаторите на реклама, или т.нар. "ад-блокъри". Но докога ще е така? Това и обсъжда на страниците на блога на Trend Micro Джон Клей.

"Trend Micro предвижда, че един от най-успешните вектори за инфектиране на системите в последно време - малвъртайзингът - може най-накрая да завърши своя път през 2016-та благодарение на повишена бдителност и все по-голяма достъпност на използваните решения за блокиране на реклама. Но внимавайте: Киберпрестъпниците са устойчиви и гъвкави, и когато една врата се затвори, друга остава винаги открита за компрометиране на нищо неподозиращите интернет потребители", [You must be registered and logged in to see this link.] Клей.

Компанията напомня за вредите, които малвъртайзингът нанася на крайните потребители, на собствениците на интернет ресурси и на рекламната онлайн индустрия. Заради проблемите със сигурността на Flash (основна технология, ползвана от онлайн рекламите) например, множество интернет компании и организации подеха истински кръстоносен поход към Adobe и проблематичния софтуер. Mozilla реши да включи по подразбиране във Firefox задействането на Flash съдържание единствено при поискване. Google започна използването на HTML5 в YouTube, а Apple включи в Safari за iOS9 вграден блокатор на реклама. Изследване на PageFair регистрират 41% увеличение на използването на блокатори на реклама на световно ниво през настоящата година. Изглежда обаче, докато рекламната онлайн индустрия не се размърда и не направи нещо по въпроса - нещо, за което призовава самият шеф на IAB Скот Кънингам - подобрение няма да видим тук, и пострадалите от това само ще се увеличават, а ако Trend Micro са прави в прогнозата си, ад-блокърите няма да ви спасяват за дълго.

/kaldata.com/

__________________________________________________________________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
Върнете се в началото Go down
http://smurfa.bulgarianforum.net https://www.facebook.com//smurfavratsa
Trend Micro: Блокаторите на реклама спират малвъртайзинг атаките... Засега
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF LIFE :: Интернет-