BG-HALF LIFE

BG-HALF LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
*BG-SMURFA-VRATSA* ви пожелава приятна игра в сървърите ни :)
CSPORTAL-BG.IN # Army Ranks+Respawn
Визита от други Държави
Flag Counter

Share| .

Valve иска VR игрите да могат да се играят и на видеокарти от 2012 година

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
smurfa_vr
HL-BG Community
HL-BG Community


Брой мнения : 4755
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

ПисанеЗаглавие: Valve иска VR игрите да могат да се играят и на видеокарти от 2012 година Вто 22 Мар 2016, 17:19

За игрите във виртуална реалност официално се препоръчват видеокарти минимум NVIDIA GTX 970 или AMD 290. Ако към цената на тези нови графични карти бъде добавена и цената на шлема за виртуална реалност, то ще се получи солидна сума в пределите на $1000.

[You must be registered and logged in to see this image.]

Ето защо Valve вече обмисля възможността за сваляне на бариерата за производителност на VR игрите до възможно най-ниско ниво. Според гейм-дизайнерите, ако дадена видеокарта може да достига скорост от поне 45 кадъра в секунда, то тази изчислителна мощност би трябвало да е достатъчна за стартирането на VR игри при най-ниски настройки на графиката.

При ниска кадрова честота и невисоко качество на изображението потапянето във виртуалната реалност няма да бъде така дълбоко, както при използването на мощен хардуер, но би трябвало да е напълно приемливо. Според Valve, игрите за виртуална реалност ще могат да се пускат и на видеокарти от 2012 година като например NVIDIA GTX 680.

[You must be registered and logged in to see this image.]

За постигане на по-добър компромис Valve препоръчва използването на технологията fixed foveated rendering , която прилича на LOD (Level of details) - качеството и детайлността на обектите зависят от разстоянието до тях - тоест, по-далечните обекти имат по-ниско качество. Но при VR игрите, най-детайлни ще бъдат обектите в центъра на виртуалния екран.

Технологията fixed foveated може да бъде усъвършенствана и качествените рендери да се повяват в зависимост от посоката на погледа на геймъра.


/kaldata.com

__________________________________________________________________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
Върнете се в началото Go down
http://smurfa.bulgarianforum.net https://www.facebook.com//smurfavratsa
Valve иска VR игрите да могат да се играят и на видеокарти от 2012 година
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF LIFE :: Развлечение :: Игри-