0.1.223
Bunnyhop enabled.
Bunny разрешен
Fixed bug with mouse coordinates rounding.
Оправен е бъг със закръглянето на координатите на мишката
Fixed bug in displaying server name in score board: displaying garbage if server name was longer then 31 char.
Оправен е бъг с показването на името на сървъра в областта с точките - има се предвид в случаите, когато името на сървъра е над 31 знака.
Fixed bug in displaying long server name in score board and MOTD.
Оправен е бъг с изобразяването на дълго име на сървър в областта с точките и MOTD (началният екран)
Colors for HP/AP points, new cvars hud_dim, hud_color, hud_color(1-3). New meaning for cvar hud_draw (values between 0-1 change hud transparency).
Цветове за здраве и броня, нови cvars hud_dim, hud_color, hud_color(1-3). Ново значение на cvar hud_draw - стойностите от 0 до 1 променят HUD прозрачността.
Spectator mode improvement: removed top black panel and bottom is black only when menu is shown.
Подобрение на зрителския режим - премахнат е горният черен панел, а долният панел е черен само когато се показва менюто.
Spectator mode improvement: Spectator camera menu now working.
Подобрен е зрителският режим - вече работи менюто за зрителската камера.
Clip mouse cursor to HL window so it will not go outside, which can lead to lost of focus on accidental click.
Курсорът на мишката вече няма да излиза извън екрана, когато е налице случаен клик при курсор, излязъл извън областта на екрана.
Added DirectInput mouse processing. Added m_input cvar: 1 - standard windows cursor, 2 - DirectInput mouse.
Добавена е директна обработка на сигналите на мишката. Добавен е m_input cvar - 1 стандартен Windows урсор на мишката, 2 - Direct Input режим на мишката.
Fixed bug with mouse capturing on windows switching and on change level when window isn't active (engine bug).
Оправен е проблемът, който касае прихващането на курсора на мишката в момент на смяна на нивото/текущата карта, когато прозорецът не е активен.
Fix for menu displayed on ShowMenu message (AMXX menu): hide menu on HudInit (change level, reconnect or connect to another server).
Оправено е менюто, което се показва на ShowMenu message (AMXX menu): скриване на менюто при HudInit - промяна на текущата карта, повторно свързване към текущия или подвързване към друг сървър.
Immediately output chat messages to console and prepend time for say messages.
Незабавно изпращане на съобщенията към конзолата на say съобщенията.
0.1.250 :
UTF текстовете в hud менюто и съобщенията вече се показват правилно
добавена е проверка в менюто за hud-a на оръжията
разширено е hud менюто до 6 (0-5) слота за оръжия и 10 (0-9) позиции за нови оръжия (може да се ползва и в AMXX плъгин)
поправена е таблицата с резултати - последния който те е убил му се подчертава името в таблицата с резултати
0.1.253:
Добавено е показването на загуба/loss в таблицата с резултати показва колко загуби/loss имат играчите
0.1.255:
добавен е cvar: hud_showlossinscore - покажи\скрии показването на загуби в таблицата с резултати
сменена е широчината на таблицата с резултати.
Сървър промени: 0.1.223:
позволен е bunnyhop-a
оправен е бъга със стоящите трупове така че да не лагва на играчите минаващи покрай тях
оправен е бъга със забиващия сървър когато някои използва tank (предполагам че е това което съдържа оръжията и играчите го изпускат когато биват убити но не сам сигурен) които няма оръжия
играчите ще се възраждат дори и да задържат някое копче
оправен е бъгът когато ракетата се взриви във въздуха, и след това базуката не презарежда
работено е върху бъг със подскачащи сатчели които пренатоварват интернет връзката, ако интернет връзката е слаба сатчела няма анимация (сатчела няма анимация по принцип така че няма разлика)
оправен е бъг при забиване на сървър когато някой играч напусне сървъра докато ползва танк
интегрира обратен ход за зрителски режим
при смяна на отбора прави 900 damage a ne 1000. Може да помогне при някои модове при които играчът има над 100 health
когато някои влезне в сървъра се изписва в чата
оправен е бъга с свободната камера, когато играча е заседнал в пода или се опитва да се движи нагоре
премахва натрупаните бомби(чантичките) , също така премахва и изпуснатите от него оръжия
при посочване на противника с мерника показва име\health\armor\отбор
оправено е изчислението при mp_fragsleft когато не се играе на отбори: бъгва при 9999 когато никой не влезне в сървъра. Други бъгове свързани с излизането на играча от играта и с броенето на фраговете му.
нагласяне на FCVAR_SERVER за allow_spectators
Меню за зрители\spectators:
-опция за напускане на зрителската позиция (aye с две думи отново да почнеш да играеш а не да дзепаш
)
-съобщения за деиствията на зрителите в чата
-отписване на влизане\излизане на зрителски събития
-цикъл на смяна на зрителски начин на виждане: Roaming->FirstPerson->Chase Locked->Chase Free->Chase Overview->Free Overview. (тоест как да гледаш кво става в сървъра като си спектатор)
-започваш да гледаш някой след като си влезнал в зрителски режим
-поправено: не сменя от един играч на друг ако си мъртъв за повече от 2 секунди. Просто продължаваш да го гледаш
-поправено: бъг когато зрителя има грешена видимост върху мишената след като се възражда. Сега зрителите избират каква да е видимостта върху мишените
-поправено: може да се избере камера върху мъртъв играч
-възродиш ли се напускаш зрителския режим
-прави проверкиte на зрителите по - подробни
-добавена е проверка не позволяваща да се виждат клиентите вече напуснали сървъра
-поправен бъг: показване на зрителите като играчи от някои от отборите
-оправена е StartDeathCam функцията. Сега играчите ще гледат картата отгоре след като бъдат убити
-позволи да има Cancel копче в менюто за избиране на отбор. Може да се направи като си в зрителското менюто
-StopObserver функцията ще се рестартира и играчът ще се възражда
-играчът ще запази начина и позицията си на виждане след като е стартирал Roaming (вид зрителско меню)
-добавена е избор на място за гледане в Roaming менюто "info_intermission", "info_player_coop", "info_player_start" and "info_player_deathmatch"
-ъпдейт на HUD менюто на зрителя с информация за health/armor/weapon/ammo/pain
-добавен е по - подробен прозорец за статусите
-изпраща AllowSpec съобщение за да позволи зрителско меню в панела на отбора (не сам сиг дали панел е точния превод :Д)
-изпраща съобщение за спектаторите в плъгина (например AMXX) (не се ползва в client.dll)
-направи allow_spectators "1" да е така по принцип.
-добавена е опция за блокиране на честото ползване на зрителското меню. По принцип е с 5 секунди закъснение. Използвай spectator_cmd_delay cvar за да промениш закъснението (може да се променя от 1 нагоре)
–нагласи видимостта за наблюдаване да е от позицията на очите
–зрителите се преместват към мишената когато се спаунне - поправен е PAS бъга
–показва играчите в две групи ако се играе deathmatch: да показва зрителите и отборите\играчите отделно. За да се играе deathmatch трябва да има инсталиран su-27.amxx плъгин
–зрителите ще могат да използват командата say_team помежду си
оправено е събирането на оръжия - при взимане на оръжие ще се появява само ако е по - добро
Хостът казва:
Оправен е бъга с камерата: рестартира виждането когато играча се спаунне
оправя разпознаването на играчите като ботове: маха клиентските флагове в ClientDisconnect защото engina не ги маха от ClientDisconnect, но само преди ClientPutInServer, на следващата връзка към този слот. Благодарение на Turanga_Leela
добавени са WeapPickup съобщения към щангата и глога
поправено е постоянното сменяване между гаус и егон когато нямат амуниции
Нека всички знаят че новия играч има 0 убийства
0.1.250:
оправен е бъга с неактивността на базуката
оправен е бързия повтарящ се звук от празното презареждане на базуката + задържане на лявото копче
оправено е закъснението при стрелянето на базуката
добавени са линкове към libm и libstdc++ за Линукс. Сървърите сега могат да бъдат хоствани и с обикновенния hlds_run
0.1.257:
сваляне в gcc-2.95 с\под Линукс, би трябвало да се премахнат всякакви проблеми с AMXX плъгина.