[You must be registered and logged in to see this image.]Activision Blizzard анонсираха изключително
амбициозна стратегия за бъдещето на Call of Duty, която да направи от сериите жизнена киновселена, обхващаща богатия каталог на поредицата. В основата на плана стоят двама души –
Стейси Шер и Ник Ван Дайк от Activision Blizzard Studios, звеното в игровия издател, заело се със задачата да опровергае скептиците, че от видеоигра, свестен филм не може да се получи. Двамата искат да създадат една вселена от филми, серии и герои, подобна на богатата вселена на Marvel. И споменавайки Marvel, то трябва да кажем, че няма нищо случайно тук, тъй като именно Ван Дайк в качеството си на висш мениджър в Disney изиграва преди години ключова роля за придобиването на Marvel и правата за „Междузвездни войни“. Стейси Шер, от своя страна е високопрофилен холивудски продуцент, която стои зад проекти, като
Pulp Fiction, Gattaca, Django Unchained, The Hateful Eight и др.
Предвижда се плодовете на усилията на студиото да се видят
още следващата година, като двамата споделят пред Guardian, че вече години наред се провеждат проучвания с бивши военни и експерти и се работи по сценарии, като обаче тук не става въпрос за създаването на някаква единна линия обхващаща сериите, а отделните колекции с поставянето на различен акцент върху историята.
„Планираме вече много години. Организирахме тази група писатели, за да разберем къде сме и къде може да поемем. Ще имаме филм, който ще се придържа повече към Blackб Ops, историята зад историята. Modern Warfare сериите ще хвърлят поглед над това какво е да водиш битка, когато целия свят е спрял погледа си над теб. А след това имаме нещо, което е по-скоро хибрид между двете, в който се опитваш да проведеш тайна, частна операция, докато е в ход публична акция“, обяснява Шер.
„Това ще е вид високоадреналинна високоенергийна естетика, подобно на играта, но не говорим за буквалистка адаптация. Говорим за нещо много по-глобално, по-широко като обхват… един голям блокбъстър хит, подобен на тези на Marvel“, допълва Ван Дайк.
Заедно с пълнометражни високобюджетни проекти,
студиото разглежда възможността за серии, фокусиращи се над конкретни военни конфликти, като Втората световна война и конфликта във Виетнам.
Шер и Ван Дайк са подкрепени от главния изпълнителен директор на Activision Боби Котик. Но дали това ще е достатъчно. Guardian привежда за пример филмовата адаптация на World of Warcraft, която макар и сериозното име на Дънкан Джоунс не генерира очаквания интерес и приходи (близо половината идват от Китай). Без да посочват с пръст някого, Шер и Ван Дайк подчертават, че това не е било вътрешна продукция на студиото. Продукцията е дело на Legendary Pictures, като правата за филма са продадени от Blizzard преди поглъщането им от Activision.
Какво е вашето мнение за изграждането на филмова вселена зад CoD? Дали ще сработи и коя игра от сериите бихте искали най-много да видите на голям екран? Може да споделите в коментарите.
/kaldata.com