BG-HALF-LIFE
BG-HALF-LIFE

BG-HALF-LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Последни снимкиПоследни снимки  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
Присъединете се към нас в Discord или в групата ни във ФБ HL-BG Community
BG-SMURFA-VRATSA-Bat-Man Vs Iron-Man
Визита от други Държави
Flag Counter
Вече може да ни откриете и във социалните мрежи.

Share

HLDS: Проблеми и решения CS/HL 1.6

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
Awake
Нов
Нов
Awake


Брой мнения : 1
Дата на регистрация : 09.10.2018

HLDS: Проблеми и решения CS/HL 1.6  Empty
ПисанеЗаглавие: HLDS: Проблеми и решения CS/HL 1.6 HLDS: Проблеми и решения CS/HL 1.6  EmptyНед 28 Окт 2018, 09:43

[You must be registered and logged in to see this image.]

Описание:
Всички възможни проблеми с HLDS и техните решения.

1) Грешка:
Warning: RAD_ERROR_NOCONTENT for cellid 180
Warning: RAD_ERROR_NOCONTENT for cellid 181


Тази грешка възниква поради файла cstrike / iga.dat, който се отрязва в рекламите за игри.

Решение: не, просто, не обръщайте внимание на тази грешка.


2) Грешка:
NET_SendPacket ERROR: NO ERROR

Тази грешка се проявява, ако системата каже, че има интернет (в мрежови връзки) (или локална мрежа), но този изход (в интернет или мрежата) не е налице и когато се опитате да изпратите пакет на изход, който не е достъпен, възниква системна грешка.

Решение: Проверете настройките за връзка.


3) Грешка:
Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 56

В главното меню има съобщение, най-вероятно версията на пача на сървъра,  е по-стара от вашата

Решение: сменете пача.


4) Грешка:

[You must be registered and logged in to see this image.]

hl.exe - грешка в приложението
Инструкцията за адреса "0x035e4a40" е адресирана в паметта на адреса "0x035e4a40". Паметта не може да бъде "прочетена".

Описание: Тази грешка се появява в отделен прозорец (в интерфейса на операционната система) и играта се затваря с всяко действие. Тази грешка се появява в почти всички случаи точно в операционната система Windows XP и не е много трудно да се проследи точно каква е тя. Следователно, трябва да следвате прости правила, за да го избегнете: не зареждайте системата, не използвайте модифицирани  игри (no-Steam), ако не сте сигурни за тяхната производителност, периодично проверявайте операционната система за грешки, периодично изчистете ненужните / временни файлове и, разбира се, Осъвременяванията на OS.
Някои клиенти също са подпомогнати от функцията за възстановяване на системата на по-ранно състояние (преди да се появи грешка), но ако проблемът не се коригира чрез връщане назад, трябва да потърсите други начини за решаване на грешката.
Ако не е възможно да избегнете грешка от много дълго време, трябва да преинсталирате играта. Е, ако преинсталирането на играта не помогне, трябва да помислите за преинсталиране на операционната система (на практика това е най-добрият вариант)

Съобщения:
Kicked
Kicked by console. Reason: *
Kicked and banned
You has been added to banlist
Your ping is so high. Try again later

Описание: Не бъркайте грешките със съобщенията на сървъра. Опитайте интуитивно да разберете същността на текста, който се появява в прозореца. Много често играчите бъркат ban, kick за afk, и опитът да влезете в сървъра с ограничен достъп е бъркан с грешките в самата игра.


Грешка:
5) Сървърът замръзва и не реагира на нищо.

BAD: 127:svc_bad
Host_Error: CL_ParseServerMessage:


Най-вероятно е извършена Ddos атака на сървъра ви, или някой е хакнал сървъра с помощта на exploit.

Решение №1:

Инсталирайте който и да е антидосер, ако не знаете, те също така имат много приложения срещу злоупотреби на сървъра ви и най-малкото ще защитят сървъра от DDoS атаки.

Решение №2:

Инсталирайте по-нов пач, много от експлойтите работят само на по стари пачове.


6) Грешка:
Can't use keys or values with a ...

С помощта на специален експлойт може да се причини тази грешка и да крашнат някои сървъри (със стар пач или без защита), т.е. Тази грешка се причинява от  хакери.

Решение: Опитайте да поставите по-нов пач.


7) Грешка:
Error: server failed to transmit file "....."

Сървърът не може да прехвърли този файл на клиента (свързващия се играч), най-вероятно поради липсата на такъв файл на сървъра.


8 )Грешка:
Host_Error: UserMsg: Not Present on ....
Z_free: freed a freed pointer


Сървърът киква играчите
Не виждате игровият  чата
Изключете rhlguard

Деактивиране на тези плъгини:
Quote
reallite_hlg.amxx
reallite_hlg_detects.amxx и
след това addons / metamod / plugins.ini
премахнете този ред
win32 addonshlguarddllshlguard_mm.dll


9) Грешка:
Net_queuepacket: Wsaeafnosupport

Деактивирайте hldsguard


10) Грешка:
Host_Error: PF_Message_I: Refusing to send user message Say Text of 193 bytes to client, user message size limit is 192bytes

Две причини:
Или сървърът е атакуван.
Или имате бъгава версия на translit.amxx, изключете го за ден, за да проверите.


11) Грешка:
LAN servers are restricted to local clients (class C)

Сложи sv_lan 0 на сървъра.
Ако администраторският панел изчезне, сменете пача.


12) Грешка:
Reliable channel overflow

Ако получите предупреждения Reliable channel overflow, причините може да са:
Проблеми с интернет връзката на вашия компютър или сървър.
P2P или подобни програми се изпълняват на вашата система, изпращане на поща също може да причини проблеми.
Други компютри в локалната ви мрежа използват тази интернет връзка.
Интернет връзката на сървъра, с който сте свързани, е претоварен (твърде много играчи, поща се изпраща и т.н.).
Използвате безжична връзка.
Вашият компютър е заразен с вируси, троянски коне или мрежови червеи, които могат да използват интернет връзка.
Вие сте свързани към интернет чрез аналогов (56K) модем.
Завишени стойности на cl_updaterate или cl_cmdrate за вашата интернет връзка.

Можете да намерите и премахване на източника на проблема си:
Затворете всички ненужни програми, преди да започнете да играете
Изключете всички други компютри в домашната си мрежа, уверете се, че те не причиняват проблеми .
Проверете всички компютри във вашата домашна мрежа за вируси и шпионски софтуер
, ако използвайте безжична връзка, опитайте да се свържете директно с Ethernet кабел и да забраните услугата Wireless Zero Configuration (играта лагва в продължение на няколко секунди).
Изпълнете указанията за настройване на 56K модемната връзка (но не забравяйте, че този проблем може понякога да се появи, когато използвате аналогови модеми) Ръководство за помощ за 56k помощник на Dr. Tweak
Честотата на честотата по подразбиране е от 3500 до 5000 за 56K модема, 7500 за DSL и 9999 за Cable / T1, трябва да използвате честота, подходяща за вашата връзка. Можете да зададете процента чрез конзолата (обикновено "~"),  например:

rate 7500

Стойността по подразбиране за cl_updaterate е 20, като задаването на по-висока стойност увеличава броя на входящите заявки за вашата връзка. Задайте в конзолата: cl_updaterate 20
Стойността по подразбиране за cl_cmdrate е 30, задаването на по-висока стойност увеличава броя на изходящите заявки за вашата връзка. Напишете в конзолата: cl_cmdrate 30


13) Грешка:
Timed out

Описание: Тази грешка възниква, ако клиентът не успее да изтегли всички ресурси от сървъра или просто е нямало време да се направят всички необходими клиентски проверки (например проверката е прекратена). За да изключите клиентите, които са блокирани на този етап, в системата има cvar, регистриран в game.cfg - sv_timeout 40. Увеличаването на стойностите на cvar'a автоматично намалява вероятността от такава грешка, но не би трябвало да поставяте голяма стойност. Стойностите sv_timeout "120" са достатъчни.


14) Грешка:
Connecting to 83.222.119.4:37146...
Connection accepted by 83.222.119.4:37146
* Невалидна парола! (* Invalid Password!)
Kicked :"Нямате достъп до този сървър. (* You have no entry to the server...)


Описание: Това съобщение се показва на играча, който се влиза с потребителското име / ip / id на администратора от users.ini, но той няма парола за достъп или я въвежда погрешно. За да поправите това, трябва да зададете правилно паролата или да деактивирате проверката на паролата във файла users.ini.

15) Грешка:
STEAM validation rejected

Описание: Тази грешка се появява на клиента, когато се опитвате да се присъедините към STEAM сървъра. При хостинг X, такава грешка може да означава, че dproto не е инсталирано/ или не е настроено да  работи на “public” сървъри. Чистият сървър се основава на 48-ия протокол. Без dproto, това е steam-сървър (Само играчи с лицензирана версия на играта могат да влязат в него.


16) Грешка:
Server used client (48) you client is (47)

Описание: Това се появява на сървъри, които използват само 48 протокола (но в някой случай и на No-Steam)


17) Грешка:
Connection accepted by 83.222.119.4:37146
Kicked :"Dropped due to slot reservation"


Описание: Това съобщение за грешка може да се види когато сървъра е  пълен и има резервиран слот  за администратори. В този случай трябва да изчакате да се освободи слот за да влезете. Функцията за управление на слота може да бъде променена чрез промяна на  CVAR «amx_reservation 0»(Колко слота ще бъдат разпределени за администраторите 0 - деактивира слотовете за администраторите.) Поставете cvar в amxx.cfg


18) Грешка:
Warning: Connection problem

Описание: Когато даден сървър блокира / изключи, играчите могат да видят подобно червено съобщение в горния десен ъгъл на монитора. Това се случва и ако връзката на клиента със сървъра е нарушена или комуникационният канал е блокиран (предават се много / малки пакети информация, лоша комуникация със сървъра поради скорост / разстояние). За да разрешите проблема, прекъснете връзката със сървъра (disconnect) и опитайте да влезете отново. Ако сървърът е прекъснат или вашата интернет връзка не работи, ще получите следната грешка (по-долу).


19) Грешка:
Server is not responding

Описание: Често срещана грешка, която показва, че сървърът не отговаря. Това може да се дължи на факта, че сървърът е спрян от администратора или е "крашнал". При No-Steam клиенти се решава със актуализиране на сървърните данни (ако това не е  проблем с ит връзката). Ако тази грешка не изчезне при актуализиране на данните на сървъра в рамките на няколко секунди или се забави - трябва да обърнете внимание на комуникационния канал и правилната работа на сървъра.


20) Грешка:
Net_Send Packet error:*

Описание: Тази грешка показва проблеми с предаването на пакети данни. Обикновено поради проблеми с комуникационния канал на интернет.


21) Грешка:
Bad server address

Описание: Опитахте се да добавите / въведете несъществуващ адрес. Трябва да проверите адреса на сървъра, към който се опитвате да се присъедините.


22) Грешка:
Connecting to 94.143.41.148… 94.143.41.148:27015…
Retrying (1) 94.143.41.148:27015…
Retrying (2) 94.143.41.148:27015…
Connection failed after 3 retries


Описание: Такива съобщения се появяват последователно, когато неуспешен опит за свързване към сървър, който е недостъпен / не съществува. Затова трябва да проверите даки сървъра работи и в случай на ,че работи, проверете дали адреса на сървъра е въведен правилно.


23) Грешка:
WARNING: CL_FlushEntityPacket

Описание: Грешката се появява поради претоварване на комуникационния канал на клиента. Ако това се случи - не се паникьосвайте - просто рестартирайте играта. Ако грешката се повтаря - проверете канала за комуникация на интернет - ако той работи. Също така хора с малък комуникационен канал(малко мегабити) при липса на грешки от страна на доставчика също може да се опитат да се намали броят на пакети, изпратени на ниска стойност (Това са параметрите, cl_rate, sv_cmdrate, sv_updaterate) Максималните стойности се конфигурират в server.cfg файла .
+ проблемът може да е от страната сървър поради големия брой проверки при вход или голям брой плъгини.


24) Грешка:
FATAL ERROR *

Описание: Тази грешка показва липсата на файла, необходим за играта. Те могат да бъдат или файл.dll  или  някои други файлове на играта.


25) Грешка:
Fatal Error
LoadTGA: Only type 2 and 10 targa RGB images suppoted


Описание: Често срещана грешка, която се случва на сървъри с плъгини, които добавят банери към играта ви. Най-вероятно играча не е изтеглил файла или файлът е повреден / има неправилен формат. Деактивирането на плъгини, които използват банери, ще помогне за решаването на този проблем. В случаите, когато това се случва само за няколко играчи - те трябва да изтрият банер файловете (* .tga) от папката \ resource \ images и подобни рекламни файлове в други папки. Другия вариант  е да преинсталирате играта.


26) Грешка:
Your map [maps/de_cbble.bsp] differs from the server`s (или друг файл *.bsp)

Описание: Това показва, че файлът (в повечето случаи това е карта) в папката на играта ви е различен от идентичния файл на сървъра. Проблемът се решава съвсем просто - проблемният файл трябва да бъде изтрит и следващия път, когато се свържете със сървъра, файлът автоматично се изтегля от сървъра.
* Забележка: За да се изтеглят ресурси от играчите в конфигурационния файл game.cfg, трябва да задатеде cvar sv_allowdownload (разрешение за изтегляне на файлове от сървъра) трябва да бъде равен на 1 (sv_allowdownload 1), в противен случай клиентът ще бъде кикнат с грешка.


27) Грешка:
Your *.dll is different from server

Описание: Ако се показва такова съобщение  (вместо * може да е и някакво име), тогава трябва да преинсталирате играта.


28) Грешка:
[color:4b80=#FF00
00]couldn't open de_vegas.wad (или любой другой файл *.wad)

Описание: Тази грешка се дължи на липсата / проблеми с текстура файл. Доста често срещан проблем с нестандартни карти. За да разрешите проблема с тази грешка, можете да изтеглите такъв файл от интернет / други източници и да го поставите в папката cstrike/valve.


29) Грешка:
Video mod warning. Failed to set video mod-resetting to defalts.

Описание: Тази грешка е свързана с настройките на видеото на играча . Възможно е играча да е конфигурирал неправилно софтуера на видеокартата или липса/проблем с драйверите за за видео картата.

30) Грешка:
SV_StartSound: not precached 0

Описание: Тази грешка възниква, когато играча няма необходимия звук. Това се случва главно плъгините за звук на сървъра (когато звукът не се изтегля). Проблемът се решава чрез намиране и премахване на проблемния plug-in.

Може би това не са всички грешки, които са изброени тук, но се надявам, че това ще опрости Вашето решение за вашия проблем.

Взето от [You must be registered and logged in to see this link.]
Върнете се в началото Go down
HLDS: Проблеми и решения CS/HL 1.6
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
» Ако HLDS Laucher-a ви стартира с друго ip
» HLDS.EU
» Кои комп. компоненти влизат в производителността на HLDS
» HLDS Update Tool Generator
» ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF-LIFE :: Уроци/Програми-