BG-HALF-LIFE
BG-HALF-LIFE

BG-HALF-LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Последни снимкиПоследни снимки  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
Присъединете се към нас в Discord или в групата ни във ФБ HL-BG Community
BG-SMURFA-VRATSA-Bat-Man Vs Iron-Man
Визита от други Държави
Flag Counter
Вече може да ни откриете и във социалните мрежи.

Share

hl adrenaline upd

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
smurfa_vr
HL-BG Community
HL-BG Community
smurfa_vr


Брой мнения : 8113
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

hl adrenaline upd Empty
ПисанеЗаглавие: hl adrenaline upd hl adrenaline upd EmptyПет 01 Ное 2013, 15:27

Автор:
Turanga_Leela

Линк към оригинала; [You must be registered and logged in to see this link.]

Версия:
0.2a

Модули:
amxmodx
fakemeta_util
hamsandwich
engine


Описание:
За игрите - hl/cs1.6/csz . Плъгина добавя адреналин във вид на  Runes когато  убивате другите играчи може да вземете Демидж,Неуязвимост,Регенерация и Невидимост. Екстрите можете да ги взимате навсякъде където се появяват по мапа.

Настройки:
#define Half_Life // hl || cs/csz
#define zBot_on_server // Активирайте това ако имате Zbot на сървъра ("приложимо в cs/csz") Нужен е и  "hamsandwich_zBot_FIX" Плъгина(има го в архива )

#define _Quad_Damage (четворен "Демидж")
#define _Defence (Неуязвимост)
#define _Regeneration (Регенерация /Възстановяване)
#define _Invisibility (Невидимост)

Конфигуриране на плъгина:
#define Rendering_Player // Разрешава "рендеринг" на играча
#define Rendering_For_Invisible_Only // Само руната - 'invisibility'(невидимост) ще промени "рендеринг"-а на играча (в зависимост от главното макро - "Rendering_Player")

#define Adrenaline_Points 100 // Точки при които играча получава руна (от наличните и ако играча има вече такава той получава допълнителни секунди)
#define Adrenaline_Add 10 // Адреналин при убийство (плъгина има "рандом" мултипликатор - [1.15 - 2.0] в зависимост от последния критически "хит" (удар)
#define Adrenaline_Sub 5 // Количество усвояем адреналин при активиране на руната

#define Animation_FrameRate 1.0 // Скорост на анимацията на руната
#define Adrenaline_Multiple 0.85 // 0.85 - означа че жертвата губи 15 % от аденалина при смърт. Когато някой вземе падналата руна и няма активирана такава то тя ще се активира върху него.

#define QuadBonusDamage 2.5
#define DefenceBlockPercent 0.1 // 0.1 = 10% получен демидж

#define Regeneration_Ceiling  100.0   // Максимално регенерирани точки
#define Bonus_HP 5.0   // регенериране на НР (здраве) (както аз му викам "кръв" или здраве)
#define Bonus_AP 2.0   // регенериране на  AP (Армор  или "броня")

#define Adrenaline_Sub_Timer 1.0
#define Regeneration_Timer  1.0


Снимка:
[You must be registered and logged in to see this image.]
Прикачени файлове
hl adrenaline upd Attachmenthl_adrenaline_upd.zip
You don't have permission to download attachments.
(396 Kb) Downloaded 11 times
Върнете се в началото Go down
https://www.facebook.com//smurfavratsa
hl adrenaline upd
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
» amx hl adrenaline
» Adrenaline gamer
» Half Life Adrenaline Full
» Немога да стартирам Adrenaline gamer дава ми грешка

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF-LIFE :: Half Life :: Плъгин/Мод-