Въпреки, че трудно може да бъде окачествена като оригинална игра, поредицата
Call of Duty има неоспорима маркетингова тежест и способността да кара хората да се разделят с честно спечелените си пари. Това с пълна сила важи и за предстоящата
Call of Duty: Black Ops III, която се оказва най-желаното за покупка заглавие тази есен по данни на статистическата компания
Nielsen.
Известната със своите ТВ рейтинги компания вече измерва потребителската нагласа що се отнася и до видео игрите, а празничният сезон с дузина нови премиери и естествена склонност за по-високи разходи е особено подходящ период за такива изследвания.
Така от въпросният шутър се оказва мултиплатформената игра, към която американските потребители проявяват най-голям комерсиален интерес, т.е. са склонни да купят. Логично можем да обясним това с притегателната сила на мултиплейъра на Call of Duty: Black Ops III, който с лекота може да ви отнеме сто-двеста часа игра.
Що се отнася до ексклузивните заглавия, собствениците на PS4 изглежда чакат най-много
Uncharted: The Nathan Drake Collection, докато онези с XBOX One логично проявяват най-голям интерес към
Halo 5. Wii U геймърите са запленени най-много от
Yoshi's Woolly World, докато РС играчите - от StarCraft II експанжъна
Legacy of the Void.
Данните на Nielsen се базират на изследване сред 4800 души на възраст между 7 и 54 години, които играят видео игри и което е проведено между август и септември.
[You must be registered and logged in to see this image.]