Тази година светът на виртуалната реалност представи първата истинска видеоигра за VR среда. Не става дума за екзотично преживяване с ръбести обекти или двуминутен шутър с недодялана графика, а пълнозначно заглвие в лицето на Resident Evil 7 VR. По-рано тази година Bethesda обявиха, че по време на Е3 2017 ще бъде представена официално версия за виртуална реалност на Fallout 4. По всичко изглежда, че след три години на екзотични експерименти и VR демота, виртуалната реалност узрява. Един от многото, които са впечатлени от анонса на Fallout 4 VR е Роб Тейлър, корпоративен вицепрезидент на AMD. Той е убеден, че играта ще е крайъгълен камък за VR индустрията, за което и говори пред MCVUK по време на VR World Congress. Тейлър не се поколебава да нарече Fallout 4 VR „Mario и Sonic the Hedgehog на VR индустрията„.
„Тя ще промени начина, по който мислим за виртуалната реалност. Fallout 4 VR ще промени индустрията“, обяснява Тейлър.
Fallout 4 VR се очаква да излезе по-късно тази година.
Що се отнася до продължаващите препятствия, която трябва да преодолява младата технология, Тейлър заявява убеждението си, че AMD биха могли да премахнат една от основните пречки пред това VR изживяванията да са напълно имерсивни – кабелите около VR устройствата. За тази цел неговата компания работи с Nitero, производител на чипове с дейност в областта на безжичния VR. „Те представят технология, която ще даде огромна свобода на движението. Едно от най-важните неща, които ще направим е да се отървем от тези досадни кабели. За мен е удоволствие да ви заявя, че AMD вече имат решение тук“, споделя той.
AMD: Fallout 4 VR ще е Mario на виртуалната реалност