BG-HALF-LIFE
BG-HALF-LIFE

BG-HALF-LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Последни снимкиПоследни снимки  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
Присъединете се към нас в Discord или в групата ни във ФБ HL-BG Community
BG-SMURFA-VRATSA-Bat-Man Vs Iron-Man
Визита от други Държави
Flag Counter
Вече може да ни откриете и във социалните мрежи.

Share

Фойерверки за вашия форум

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
smurfa_vr
HL-BG Community
HL-BG Community
smurfa_vr


Брой мнения : 8113
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

Фойерверки  за вашия форум Empty
ПисанеЗаглавие: Фойерверки за вашия форум Фойерверки  за вашия форум EmptyСъб 10 Юни 2017, 16:26

[You must be registered and logged in to see this image.]

Този JS код добавя фоерверки във вашия форум.За по подробна представа погледнете снимката.

Инсталиране:
Влизате в Админ-панел> DISPLAY > Templates > Системни Добавяне на кода по-долу в края шаблона > overall_footer_begin


1. фойерверки Ефект
Код:
<script src='http://yourjavascript.com/141525167513/hieuungphaohoa.js' type='text/javascript'></script>
Огледален линк за фоерверките.Ако линка от кода не работи просто го заменете с този.

2. Музикални фойерверки
Код:
<iframe src="http://www.nhaccuatui.com/mh/background/uCxytx9BioUS" width="1" height="1" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>
Огледален линк за Музикалните фойерверките.Ако линка от кода не работи просто го заменете с този.

Този код е преправен да се показват фойерверките само в началните страници на сайта/форума.
Поставя се като javascript

Код:
var bits=150; // how many bits
var speed=8; // how fast - smaller is faster
var bangs=5; // how many can be launched simultaneously (note that using too many can slow the script down)
var colours=new Array("#03f", "#f03", "#0e0", "#93f", "#0cf", "#f93", "#f0c");
//                blue   red    green  purple  cyan   orange  pink
 
/****************************
*     Fireworks Effect    *
*(c)2004-14 mf2fm web-design*
*  http://www.mf2fm.com/rv  *
* DON'T EDIT BELOW THIS BOX *
****************************/
var bangheight=new Array();
var intensity=new Array();
var colour=new Array();
var Xpos=new Array();
var Ypos=new Array();
var dX=new Array();
var dY=new Array();
var stars=new Array();
var decay=new Array();
var swide=800;
var shigh=600;
var boddie;
 
if (typeof('addRVLoadEvent')!='function') function addRVLoadEvent(funky) {
  var oldonload=window.onload;
  if (typeof(oldonload)!='function') window.onload=funky;
  else window.onload=function() {
   if (oldonload) oldonload();
   funky();
  }
}
 
addRVLoadEvent(light_blue_touchpaper);
 
function light_blue_touchpaper() { if (document.getElementById) {
  var i;
  boddie=document.createElement("div");
  boddie.style.position="fixed";
  boddie.style.top="0px";
  boddie.style.left="0px";
  boddie.style.overflow="visible";
  boddie.style.width="1px";
  boddie.style.height="1px";
  boddie.style.backgroundColor="transparent";
  document.body.appendChild(boddie);
  set_width();
  for (i=0; i<bangs; i++) {
   write_fire(i);
   launch(i);
   setInterval('stepthrough('+i+')', speed);
  }
}}
 
function write_fire(N) {
  var i, rlef, rdow;
  stars[N+'r']=createDiv('|', 12);
  boddie.appendChild(stars[N+'r']);
  for (i=bits*N; i<bits+bits*N; i++) {
   stars[i]=createDiv('*', 13);
   boddie.appendChild(stars[i]);
  }
}
 
function createDiv(char, size) {
  var div=document.createElement("div");
  div.style.font=size+"px monospace";
  div.style.position="absolute";
  div.style.backgroundColor="transparent";
  div.appendChild(document.createTextNode(char));
  return (div);
}
 
function launch(N) {
  colour[N]=Math.floor(Math.random()*colours.length);
  Xpos[N+"r"]=swide*0.5;
  Ypos[N+"r"]=shigh-5;
  bangheight[N]=Math.round((0.5+Math.random())*shigh*0.4);
  dX[N+"r"]=(Math.random()-0.5)*swide/bangheight[N];
  if (dX[N+"r"]>1.25) stars[N+"r"].firstChild.nodeValue="/";
  else if (dX[N+"r"]<-1.25) stars[N+"r"].firstChild.nodeValue="";
  else stars[N+"r"].firstChild.nodeValue="|";
  stars[N+"r"].style.color=colours[colour[N]];
}
 
function bang(N) {
  var i, Z, A=0;
  for (i=bits*N; i<bits+bits*N; i++) {
   Z=stars[i].style;
   Z.left=Xpos[i]+"px";
   Z.top=Ypos[i]+"px";
   if (decay[i]) decay[i]--;
   else A++;
   if (decay[i]==15) Z.fontSize="7px";
   else if (decay[i]==7) Z.fontSize="2px";
   else if (decay[i]==1) Z.visibility="hidden";
   if (decay[i]>1 && Math.random()<.1) {
     Z.visibility="hidden";
     setTimeout('stars['+i+'].style.visibility="visible"', speed-1);
   }
   Xpos[i]+=dX[i];
   Ypos[i]+=(dY[i]+=1.25/intensity[N]);
 
  }
  if (A!=bits) setTimeout("bang("+N+")", speed);
}
 
function stepthrough(N) {
  var i, M, Z;
  var oldx=Xpos[N+"r"];
  var oldy=Ypos[N+"r"];
  Xpos[N+"r"]+=dX[N+"r"];
  Ypos[N+"r"]-=4;
  if (Ypos[N+"r"]<bangheight[N]) {
   M=Math.floor(Math.random()*3*colours.length);
   intensity[N]=5+Math.random()*4;
   for (i=N*bits; i<bits+bits*N; i++) {
     Xpos[i]=Xpos[N+"r"];
     Ypos[i]=Ypos[N+"r"];
     dY[i]=(Math.random()-0.5)*intensity[N];
     dX[i]=(Math.random()-0.5)*(intensity[N]-Math.abs(dY[i]))*1.25;
     decay[i]=16+Math.floor(Math.random()*16);
     Z=stars[i];
     if (M<colours.length) Z.style.color=colours[i%2?colour[N]:M];
     else if (M<2*colours.length) Z.style.color=colours[colour[N]];
     else Z.style.color=colours[i%colours.length];
     Z.style.fontSize="13px";
     Z.style.visibility="visible";
   }
   bang(N);
   launch(N);
  }
  stars[N+"r"].style.left=oldx+"px";
  stars[N+"r"].style.top=oldy+"px";
}
 
window.onresize=set_width;
function set_width() {
  var sw_min=999999;
  var sh_min=999999;
  if (document.documentElement && document.documentElement.clientWidth) {
   if (document.documentElement.clientWidth>0) sw_min=document.documentElement.clientWidth;
   if (document.documentElement.clientHeight>0) sh_min=document.documentElement.clientHeight;
  }
  if (typeof(self.innerWidth)!="undefined" && self.innerWidth) {
   if (self.innerWidth>0 && self.innerWidth<sw_min) sw_min=self.innerWidth;
   if (self.innerHeight>0 && self.innerHeight<sh_min) sh_min=self.innerHeight;
  }
  if (document.body.clientWidth) {
   if (document.body.clientWidth>0 && document.body.clientWidth<sw_min) sw_min=document.body.clientWidth;
   if (document.body.clientHeight>0 && document.body.clientHeight<sh_min) sh_min=document.body.clientHeight;
  }
  if (sw_min==999999 || sh_min==999999) {
   sw_min=800;
   sh_min=600;
  }
  swide=sw_min;
  shigh=sh_min;
}

Важно:
Втория код за Музикални фойерверки може да не се слага тъй като той добавя само музикалния ефект към фоерверките и е доста неприятно постоянно да  чуваш ефектите на фоерверките докато четеш из разделите на форума.

Това са файловете за JS кода ако случайно хостовете спрат да работят.
[You must be registered and logged in to see this image.]

Върнете се в началото Go down
https://www.facebook.com//smurfavratsa
Фойерверки за вашия форум
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
»  Икони за вашия форум
» Favicons за вашия форум
» Коледна украса за вашия форум.
» Украсете вашия форум за Хелоуин!
» Великденски украси за вашия форум.

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF-LIFE :: Програмиране и Дизайн-