Първия проблем от това ип са ти флуидили сървъра и dproto е блкоирало трафика няма нищо страшно
Втория проблем
"overflow" означава, че на клиента(играча) са изпратени твърде много данни за определено време на веднъж.
Примерно ако използваш client_print функцията 50 пъти за по-малко от 1 секунда, то играча ще бъде ритнат и ще му бъде изписано overflow съобщението.
Както казах грешката може да се появи при изпратени данни за много кратко време на клиент.
Също така, ако имаш плугин, който проверява всеки играч при влизане/излизане и т.н. за някакви неща, то спри го и виж как работи сървъра.
Когато станат много играчите и имаш някакви проверяващи неща или зададени много таскове (set_task) или дълги таскове(зададено голямо време), то сървъра не може да се пребори с цялата тази информация и рита играчите.