Проблемите с Battlefield 4 не оказват влияние на марката Battlefield. Това заяви тази седмица главният финансов отговорник на EA Блейк Йоргенсън.
Играта се появи през октомври миналата година и още с нейната премиера започнаха проблемите, а последвалите обновления така и не успяха да решат неуредиците свързани със заглавието. Това накара DICE да задържи издаването на нови DLC-та, докато не се оправят проблемите и започна да издава пакети с обновления, които бяха насочени към множество проблеми, съобщавани от хора поръчали си заглавието.
Йоргенсън направи своето изказване на конференцията Morgan Stanley Technology, Media &, Telecom, която се проведе в Сан Франциско тази седмица, добавяйки, че виновник за проблемите е "сложността" на играта. Той сподели също така, че геймърите помагат изключително много за справянето с проблемите. "Не сме засекли нанасянето на удар по бранда (причинен от тези проблеми)", обяснява Йоргенсън пред Gamespot. "Чисто и просто ние сме изключително силно фокусирани над защитата на този бранд".
"Опитахме се също и да добавим допълнително съдържание за нашите потребители с цел да ги накараме да се върнат и да играят играта отново и отново и откриваме, че това всъщност работи много добре. Не виждам, какъвто и да е проблем с бранда. За нас е важно да осигуряваме страхотен геймплей на потребителите ни и ще продължим да го правим", добавя той.
Йоргенсън заяви също така че марката Battlefield е критично важна за крайния резултат от отчета на фискалната 2015г.