Автор: NiHiLaNTh
Връзка към оригинала:[You must be registered and logged in to see this link.]Модули:[You must be registered and logged in to see this link.]HamSandWich
fakemeta
Версия: 1.1
Описание: RG6 Buldog е преносим гранатомет.Тя може да носи до 4 GP25 взривни гранати в пълнителя и 20 гранати в раница.
Той също така разполага с 2 огневи режими (превключваме с десен бутон на мишката) - Instant експлозия и Граната Boucing.
Важно:Компилирайте локално.Не пишете името на модула weaponmod_amxx.dll вamxmodx\configs\modules.ini защото модула се зарежда автоматично и ако добавите името му сървъра ще стартира с грешка ED_Alloc: No edicts yet.За да го има оръжието и да може да го използвате е нужно да добавите [You must be registered and logged in to see this link.] да си изберете точките по мапа на които да се Spawn оръжието.След като си нагласите къде да се Spawn оръжието,запаметете настройките и може да махнете плъгина.Благодарности:KORD_12.7
Shapirlic(model/sound/sprites)
Arkshine
GordonFreeman(RU)
Промени: v1.0 - първоначална версия
v1.1 - Фиксирана някои неща, за да изглежда rmore реалистичен
Настройки: - Код:
-
// Weapon settings
#define WEAPON_NAME "weapon_rg6"
#define WEAPON_SLOT 3
#define WEAPON_POSITION 5
#define WEAPON_PRIMARY_AMMO "gp25_nade"
#define WEAPON_PRIMARY_AMMO_MAX 20
#define WEAPON_SECONDARY_AMMO "" // NULL
#define WEAPON_SECONDARY_AMMO_MAX -1
#define WEAPON_MAX_CLIP 4
#define WEAPON_DEFAULT_AMMO 4
#define WEAPON_FLAGS 0
#define WEAPON_WEIGHT 15
#define WEAPON_DAMAGE 90.0
// Hud
#define WEAPON_HUD_TXT "sprites/weapon_rg6.txt"
#define WEAPON_HUD_SPR "sprites/weapon_rg6.spr"
#define WEAPON_HUD_WPN "sprites/rg6_flame.spr"
#define WEAPON_CROSSHAIR "sprites/rgcross.spr"
// Ammobox
#define AMMOBOX_CLASSNAME "ammo_gp25"
// Grenade
#define GRENADE_CLASSNAME "gp25_grenade"
// Models
#define MODEL_WORLD "models/w_rg6.mdl"
#define MODEL_VIEW "models/v_rg6.mdl"
#define MODEL_PLAYER "models/p_rg6.mdl"
#define MODEL_CLIP "models/w_rg6_grenade.mdl"
// Sounds
#define SOUND_FIRE "weapons/rg6/fire1.wav"
#define SOUND_RELOAD_0 "weapons/rg6/start.wav"
#define SOUND_RELOAD_1 "weapons/rg6/reload.wav"
#define SOUND_RELOAD_2 "weapons/rg6/next.wav"
#define SOUND_RELOAD_3 "weapons/rg6/end.wav"
#define SOUND_BOUNCE "weapons/grenade_hit1.wav"
// Sprites
#define SPRITE_TRAIL "sprites/laserbeam.spr"
#define SPRITE_EXPLODE "sprites/zerogxplode.spr"
// Grenade velocity
#define GRENADE_VELOCITY 1500
#define GRENADE_RADIUS 300.0
Снимка:[You must be registered and logged in to see this image.]