Автор:s1lent (plamont)
Линк към оригинала: dev-cs.ru,c-s.net.ua, aghl.ru
Версия:1.5.697
Поддържани игри:- Half-Life
- Counter-Strike 1.6
- Counter-Strike: Condition ZeroОписание:Блокира Wallhack-ове, координира opengl и ESP.
Конзолни команди:- Променят моментално стойността на дадена квар команда, независимо, че е вписана в конфигурационният файл на метамод плъгина.
whb_cvar - [команда] [стойност]
Например: whb_cvar debug 0
Начин на инсталация::Като обикновен метамод плъгин (като dproto)
whblocker.dll - windows
whblocker_mm_i386.so - linux
След което на нов ред в metamod/plugins.ini добавяте
За windows - Код:
-
win32 addons\whblocker\whblocker_mm.dll
За linux - Код:
-
linux addons/whblocker/whblocker_mm_i386.so
Логовете се съхраняват в gamedir/logs/whblocker
Настройка: - Код:
-
# 0 - Нет | 1 - Да
#
# debug 0|3 - ниво на debug (най – високото ниво значава, че ще получавате повече на брой съобщения)
# esp 0|1 - блокиране на звуково - базираните чийтове
# smooth 1|10 - спира блокирането на играчите зад ъглите преди те да се появят.
# smoothout 0|10 - закъснение на блокировката на играчите зад ъглите, преди те да се появят
# smoothent 1|~ - закъснение на блокирането на entities в списъка "[Block Entities]" след тяхното появяване.
# decalfix 0|1 - визуализира фикс на decals за стрелбата (когато функцията е разрешена, някои аймботове не сработват коректно)
# antinoflash 0|1 - блокира играчи и entities по време на full flash
# alphaflash 200|255 - минималното alpha количество, което следва да бъде третирано като full flash
# team 0|1 - блокира играчите, играещи в team (?)
# fov 0|1 - проверка на ъглите на видимост на играча, като при това се подобрява производителността.
# solid 0|20 - определя колко на брой прозрачни обекти могат да отговорят положително на теста, по време на проверката за видимост
# bot 0|1 - коректна обработка на ботовете – трябва да бъде разрешена само за сървъри със стартирани ботове в играта
# barrel 0|1 - допълнителна проверка на gun barrel видимостта
# blockent 0|1 - блокира entities в списъка "[Block Entities]"
# hlfix 0|1 -поправя някои проблеми с оръжията gauss и egon в Half Life.
# metacall 0|1 - извиква метамод функцията pfnAddToFullPack даже ако играчът е невидим.
# blocktype 0|1 - тип на блокирането на wallhack – 0 – за всички, 1 – само за живите в момента играчи.
# skytrace 0|1 – игнорира трасирането при небе, изградено от текстури.
# revis 0|1 - позволява обратна видимост, ако някой играч види друг.
Поддръжка върху hlds билдове:
- Windows 5758,6027,6132,6153
- Linux 5787,6027,6132,6153
Поддържа
ReHLDS билдове:
- API 3.X
Поддържа
ReGameDLL билдове:
- API 5.X
FAQ:Въпрос: WHBlocker не работи, проверих много хакове и установих, че не работи, от какво може да е това ?
Отговор: WHBlocker не блокира нищо когато си умрял (мъртъв) или труповете.
В новите версии е възможно тази опция да бъде добавена.
ВАЖНО:- С версия 1.4.8 ако имате dproto се препоръчва да бъде вписано в metamod/plugins.ini под самото dproto.
- С версия 1.5 е вече възможно да се активира метамод плъгина, без спиране/рестартиране на сървъра.
За да пуснете метамод плъгина трябва да направете следното:
Вписвате в конзолата на сървъра следният текст:
Windows:
- Код:
-
meta load addons\whblocker\whblocker.dll
Linux:
- Код:
-
meta load addons/whblocker/whblocker_mm_i386.so
Забележка: - Ако за пръв път теглите метамод плъгина и го слагате е нужен restart на сървъра.
- Ако сте обновили метамод плъгина от стара версия към по-нова, то тогава не е нужен restart на сървъра.
Въпрос: Как да настроя оптимално конфигурационният файл на метамод плъгина ?
Отговор: Конфигурационният файл вече е настроен оптимално, няма нужда да променяте нищо.