По време на GDC 2014 бяха показани доста нови неща и дадени много интервюта, които ни дават достъп до подробности свързани с нови игрови заглавия. Една от любопитните предстоящи игри е и Batman: Arkham Knight.
Именно заради интереса към заглавието Джим Ретенур от Hardcore Gamer решава да се срещне с Дакс Гин (Dax Ginn) и Газ Дийвс (Gaz Deaves) от Rocksteady, за да научим повече подробности за играта в пространно интервю.
Oтносно ролята на Scarecrow.
Разработчиците потвърждават, че именно той ще е главната заплаха за Батман в Arkham Night. "Намираме, че той е подходящ избор да замени Joker след смъртта му в Arkham City и обедини Rogues Gallery срещу Батман и да го заплаши от всички възможни страни, така че да сложи край на съществуването на Dark Knight веднъж завинаги", споделят те.
"Според нас Scarecrow е наистина силен типаж. Той разбира страха по начина, по който и Батман го възприема. Батман винаги е използвал страха, за да получи това, което иска, използва го като оръжие и това прави от Scarecrow чудесен избор за враг на Батман, когато говорим за тази част от характера му. Той също е много популярен злодей. Това чувахме и от нашите фенове: "нека е Scarecrow, нека да е той". Супер е, че може да изпълним желанието им, а психологическия ефект от това да играеш Scarecrow - няма друг такъв злодей като него".
На въпрос на Ритенур относно това, дали тук няма влияние филма "Батман в началото" и представянето на Scarecrow, като главен злодей и появата на съвсем нов батмобил, двамата обясняват, че влияние върху тях са оказали не само пълнометражните серии, но също така комикси и анимационните филми, но не това е в основата на работата им, а желанието да направят един изключителен геймплей, а по отношение на батмобила те споделят, че при изготвянето му основно са взаимствали от дизайна на батмобила в Arkham Asylum.
Ще има ли връзка играта с Arkham Origins?
Хората от Rocksteady обясняват, че има много общи неща между Origins и Knight. "Мисля, че много хора ще открият това, че Arkham Knight обединява трите игри и ги води към един логичен край".
Каква ще е ролята на страничните куестове тук?
Те разказват, че всяка една линия в историята се отнася за един от главните герои. Penguin има такава, Two-Face също има такава. "Искахме да премахнем разделителната линия между главната история и страничните, за да може да си кажете не: "Сега съм в главната история, сега в странична", а: "Намирам се в Готъм Сити и правя трудни избори, вземам нелесни решения за това как да продължа", обясняват хората от Rocksteady. "Така че ще се сблъскате с различни злодеи и членове на Rogues Gallery по начин, по който няма да се чувствате все едно излизате от главната история, за да се срещнете с тях - това ще е просто част от едно продължаващо преживяване".
Неразрушим ли ще е батмобила?
Почти. И ще трябва да внимавате.
Дали новия герой - Arkham Knight - ще се появи и в други игри и материали свързани със сериите или ще се появи в тази игра само?
"Не знам", отговаря Дийвз. "Той е много важен герой и също така много вълнуващ, и възможността да го създадем ни накара да се почувстваме страхотно. Нека първо видим реакциите на хората - ако геймърите се радват на Arkham Knight, така както ние му се радваме, направо го виждам вече на тениска", обяснява той.