admin Администратор
Брой мнения : 542 Дата на регистрация : 31.03.2011 Местожителство : Враца
| Заглавие: M249: Squad Automatic Weapon Пон 20 Авг 2012, 13:47 | |
| Автор: KORD_12.7 Връзка към оригинала: [You must be registered and logged in to see this link.]Модули:[You must be registered and logged in to see this link.]HamSandWich fakemeta Версия: 1.0 Описание: Този плъгин добавя нови оръжия в играта: M249 Squad Automatic Weapon още познат като M249 SAW или просто SAW е оръжие включено и в HL - Opposing Force. Това е мощно автоматично оръжие използвано от HECU (предполагам че са определен вид войници не сам сигурен) също така има голям откат който не е нужен. Стреляйки с режим на разпръскване на куршумите постепенно подобрява точността, стреляйки надолу или в клекнало положение намалява отката Важно:Компилирайте локално.Не пишете името на модула weaponmod_amxx.dll вamxmodx\configs\modules.ini защото модула се зарежда автоматично и ако добавите името му сървъра ще стартира с грешка ED_Alloc: No edicts yet.За да го има оръжието и да може да го използвате е нужно да добавите [You must be registered and logged in to see this link.] да си изберете точките по мапа на които да се Spawn оръжието.След като си нагласите къде да се Spawn оръжието,запаметете настройките и може да махнете плъгина.Настройки: - Код:
-
// Weapon settings #define WEAPON_NAME "weapon_m249" #define WEAPON_SLOT 3 #define WEAPON_POSITION 5 #define WEAPON_PRIMARY_AMMO "556" #define WEAPON_PRIMARY_AMMO_MAX 200 #define WEAPON_SECONDARY_AMMO "" // NULL #define WEAPON_SECONDARY_AMMO_MAX -1 #define WEAPON_MAX_CLIP 50 #define WEAPON_DEFAULT_AMMO 50 #define WEAPON_FLAGS 0 #define WEAPON_WEIGHT 15 #define WEAPON_DAMAGE 15.0
// Hud #define WEAPON_HUD_TXT "sprites/weapon_m249.txt" #define WEAPON_HUD_SPR "sprites/weapon_m249.spr"
// Ammobox #define AMMOBOX_CLASSNAME "ammo_556"
// Models #define MODEL_WORLD "models/w_saw.mdl" #define MODEL_VIEW "models/v_saw.mdl" #define MODEL_PLAYER "models/p_saw.mdl" #define MODEL_CLIP "models/w_saw_clip.mdl" #define MODEL_SHELL "models/saw_shell.mdl" #define MODEL_LINK "models/saw_link.mdl"
// Sounds #define SOUND_FIRE_1 "weapons/saw_fire1.wav" #define SOUND_FIRE_2 "weapons/saw_fire2.wav" #define SOUND_FIRE_3 "weapons/saw_fire3.wav" #define SOUND_RELOAD_1 "weapons/saw_reload.wav" #define SOUND_RELOAD_2 "weapons/saw_reload2.wav"
// Animation #define ANIM_EXTENSION "mp5" Благодарности:Gearbox - За мода Opposing Force. Koshak - Преправянето на моделите. BG hitman-За бг превода Снимка:[You must be registered and logged in to see this image.] |
|