Феновете на тактическия шутър Battlefield изпитваха доста смесени чувства относно анонса на продължението, което беше наречено Battlefield Hardline. Очевидно те са доста скептични относно новата част на екшъна, производство на Visceral, известен по целия свят най-вече с проекта Dead Space. Въпреки това, експертите са склонни да считат, че е напълно по силите на калифорнийското подразделение на Electronic Arts да създаде достойно продължение.
Вчера стана известно, че играта, която в момента познаваме като Battlefield Hardline, се намира в стадии на разработка повече от две години и половина. Производството на шутъра е започнало около година преди излизането на Dead Space 3, което ни позволява да предположим, че в началото на 2012 г. над нея е започнало да работи едно малко подразделение на Visceral, към което след това се е присъединил и целият екип.
Според наличните данни, Battlefield Hardline ще бъде пусната за Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 и PC (Windows) на 21-ви октомври, 2014 година в Северна Америка и на 24-ти октомври в Европа. Първите впечатления от играта вероятно ще могат да споделят посетителите на изложението E3, където Visceral трябва да представи и първите подробности за шутъра.
Стана известна датата на продажбите на шутъра Battlefield Hardline от Visceral