smurfa_vr HL-BG Community
Брой мнения : 8122 Дата на регистрация : 31.03.2011 Местожителство : Враца
| Заглавие: EA обещава промяна в стратегиите си, заради старта на Battlefield 4 Нед 22 Юни 2014, 12:48 | |
| Шефът на Electronic Arts Андрю Уилсън за пореден път изказа съжалението си заради ужасяващия старт на Battlefield 4, но сподели, че техническите проблеми са се дължели на желанието на компанията играта да да представи съвсем нови идеи. Именно иновативността, споделя той в пространно интервю за Eurogamer, стои в основата на предлаганите от EA продукти и те не мислят да се откажат от идеала си да представят подобни новаторски идеи. По отношение на налагането на тез новаторски идеи, Уилсън даде за сравнение Activision и подхода, който са използвали към Call of Duty, където той вярва, че оригиналността е паднала жертва в името на стабилността. "Може да следвате добре отъпканата пътека на консервативността, която някои в индустрията следват и игрите ви няма да имат подобни проблеми, но когато получиш обратната връзка от играещите разбираш, че за тях играта е вече нещо познато, което са играли и преди", обяснява той и допълва: "От друга страна може да преминеш границите и да се озовеш в крайна сметка в ситуация подобна на тази, в която попаднахме самите ние". Сред тези амбициозни новаторски идеи, Уилсън изтъкна онлайн-режима за 64 играча, 1080p резолюцията и Levolution. "Когато създаваш подобни неща, не може да даваш гаранции", продължава Уилсън. "Ще е нечестно да се изправя тук и да започна да ви уверявам, че това повече няма да се случи, защото това ще означава да обещая, че вече никога няма да преминем тези граници. И не искам да сме подобна компания. Искам да сме компания, която е в челните редици на новаторите, истински лидери и творци". Но Уилсън не пренебрегва съвсем проблемите и споделя, че компанията ще търси решение тук с по-дълги цикли на разработка, по-ранно започване на бета-тестването и оставянето на по-голям времеви прозорец между завършването на играта и пускането й на пазара, което да позволи по-дълъг период за тестване. "Именно и това ще видите и с появата на Battlefield: Hardline", обещава Уилсън. |
|