В интервю за MMGN, продуцентът на FIFA 15 Ник Кенън обещава, че новото издание на играта е значително подобрено в сравнение с миналата игра по FIFA.
EA са получили много отзиви за миналата игра и са се вслушали в съветите на геймърите, като някои елементи от играта са били изцяло преработени.
"Основните линии бяха напълно преработени. Миналата година преработихме движението. На доста хора обаче не им хареса сякаш. Така че хвърлихме сериозно усилие тук. Пренаписахме и дриблирането, тъй като мислим, че беше нужно сериозно подобрение и тук: топката често се отдалечаваше твърде много напред от играча, когато той тръгваше да спринтира, така че поработихме и над това", разказва Кенън.
Той отбеляза и друг акцент, над който са работили в студиото по новата FIFA - отразяването на емоциите на играчите, което ще е изцяло подкрепено от мощта на AI-технологията. Кенън допълва, са поработили доста и над това да направят от играта едно по-емоционално изживяване за самия играещ - точно, каквато е и футболната игра в реалността.
По отношение на AI елемента и гоненето на реализъм в играта, Гаетано Преста от медията го пита, дали няма да бъдат отразени тук и обичайните съдийски грешки, като несвиренето на засади, или свиренето на несъществуващи такива, непризнаването на редовен гол и подобни неща. Отговорът на Кенън е твърд: не.
Изкуственият интелект е оказал сериозно влияние и върху поведението на вратаря и реакциите му.
"Важно е вратарят да взима решения на мига, и то правилните решения. Да прави това, което се изисква от един вратар. Искахме да добавим един елемент на реализъм, което и успяхме посредством новите технологии, позволявайки на вратаря да тръгне в една посока, докато ти биеш в другата - да пресъздадем вратарската грешка, карайки ги да взимат решенията именно на мига", завършва Кенън интервюто.
Е, това последното сякаш не звучи особено обещаващо и дано не видим вратарите да вардят зад голлинията или да тръгват към центъра при изпълнение на ъглов удар. Но думите на Кенън звучат обнадеждаващо. Остава да видим и крайния резултат.
Играта ще направи премиерата си в края на септември за платформите на новото и старо поколение конзоли, както и за PC.