admin Администратор
Брой мнения : 542 Дата на регистрация : 31.03.2011 Местожителство : Враца
| Заглавие: Advanced Quake Sounds 5.0 Пон 10 Сеп 2012, 01:19 | |
| Линк към оригинала: [You must be registered and logged in to see this link.]Версия: v5.0 Модули:AmxModX FakeMeta amxmisc Описание:Този плъгин е много лесен за настройване, защото има конфигурационен файл. Съдържа много звуци от Unreal Tournament и други игри. Няма бъгове, със сигурност на 100%, за разлика от ut_killstreak_adv. Можете да настроите, при кои видове убииства да се пуска звук и други... Подържа всички от следните игри, Counter-Strike, Condition Zero, Day of Defeat, Half-Life, Team Fortress Classic, Deathmatch Classic. Няма лимит на звуците! Можете да слагате безкрайно число от звуци, и също така винаги можете да премахнете някой! 'Hattrick' звукът отбелязва кой е най-добрия играч за рунда. Как да добавим нови звуци?SOUND = { Номер на звука} REQUIREDKILLS { Колко убииства} = { Път към звука} SOUND = { Номер на звука} MESSAGE @ %s { Съобщение} Няколко примера:SOUND = 1 REQUIREDKILLS 3 = QuakeSounds/triplekill.wav SOUND = 1 MESSAGE @ %s is on triple kill! SOUND = 16 REQUIREDKILLS 13 = QuakeSounds/any.wav SOUND = 16 MESSAGE @ %s anything!!! SOUND = 5 REQUIREDKILLS 6 = QuakeSounds/bloodstreamer.wav SOUND = 5 MESSAGE @ %s is a bloodstreamer! Настройки:Конфигуриращия файл: - Код:
-
Бележка: Ако изключите някой от събитията, например: "HEADSHOT звуците", те няма да бъдат теглени! ; Бележка: За хъд съобщенията използвайте стойност ""(празна), за да не се виждат(да бъдат премахнати). ; Бележка: Ако изключите плъгина никой от звуците няма да бъде теглен.
; Включва изключва плъгина (1 = Включено | 0 = Изключено) ENABLE/DISABLE PLUGIN = 1
; Хъд съобщения в RGB цветовата гама ; Бележка: Използвайте долна черта за различен цвят всеки път. Долна черта е символът `_` (без кавички) ; Бележка: Максималната стойност е 255, а минималната 0. HUDMSG RED = _ HUDMSG GREEN = _ HUDMSG BLUE = _
; Поредни Убииства ; Бележка: За звуци като Monsterkill, Godlike, Multikill, Megakill, Triplekill, и така нататък:... ; Бележка: Можете да променяте броя на звуците ; Бележка: Също можете да променяте и тяхното изпращане към играчите ; Бележка: Също можете да променяте самите звуци в листа ; Бележка: НЯМА ЛИМИТ НА ЗВУЦИТЕ KILLSTREAK EVENT = 1
; Структура на звуците: ; SOUND = {Брой на звуците} REQUIREDKILLS {брой убийства} = {звукът, който ще се пусне} ; SOUND = {Брой на звуците} MESSAGE @ %s {Съобщение към играча}
SOUND = 1 REQUIREDKILLS 3 = QuakeSounds/triplekill.wav SOUND = 1 MESSAGE @ %s is on triple kill!
SOUND = 2 REQUIREDKILLS 5 = QuakeSounds/multikill.wav SOUND = 2 MESSAGE @ %s is on multikill!
SOUND = 3 REQUIREDKILLS 6 = QuakeSounds/rampage.wav SOUND = 3 MESSAGE @ %s is on rampage!
SOUND = 4 REQUIREDKILLS 7 = QuakeSounds/killingspree.wav SOUND = 4 MESSAGE @ %s is on a killing spree!
SOUND = 5 REQUIREDKILLS 9 = QuakeSounds/dominating.wav SOUND = 5 MESSAGE @ %s is dominating!
SOUND = 6 REQUIREDKILLS 11 = QuakeSounds/unstoppable.wav SOUND = 6 MESSAGE @ %s is unstoppable!
SOUND = 7 REQUIREDKILLS 13 = QuakeSounds/megakill.wav SOUND = 7 MESSAGE @ %s made a mega kill!
SOUND = 8 REQUIREDKILLS 15 = QuakeSounds/ultrakill.wav SOUND = 8 MESSAGE @ %s made an ultra kill!
SOUND = 9 REQUIREDKILLS 16 = QuakeSounds/eagleeye.wav SOUND = 9 MESSAGE @ %s has an eagle eye!
SOUND = 10 REQUIREDKILLS 17 = QuakeSounds/ownage.wav SOUND = 10 MESSAGE @ %s owns!
SOUND = 11 REQUIREDKILLS 18 = QuakeSounds/ludicrouskill.wav SOUND = 11 MESSAGE @ %s made a ludicrous kill!
SOUND = 12 REQUIREDKILLS 19 = QuakeSounds/headhunter.wav SOUND = 12 MESSAGE @ %s is a head hunter!
SOUND = 13 REQUIREDKILLS 20 = QuakeSounds/whickedsick.wav SOUND = 13 MESSAGE @ %s is whicked sick!
SOUND = 14 REQUIREDKILLS 21 = QuakeSounds/monsterkill.wav SOUND = 14 MESSAGE @ %s made a monster kill!
SOUND = 15 REQUIREDKILLS 23 = QuakeSounds/holyshit.wav SOUND = 15 MESSAGE @ Holy shit! %s got another one!
SOUND = 16 REQUIREDKILLS 24 = QuakeSounds/godlike.wav SOUND = 16 MESSAGE @ %s is G o d L i k e !!!
; Ако искате да добавите още звуци просто добавете нови редове и всеки следващ звук, трябва да започва с 1 число по-голямо от миналия, което значи, че следващия звук трябва да е номер '17'. ; Хедшот убииства(HeadShot) ; Бележка: Структурата на хъд съобщенията е: "%s {MESSAGE} %s {MESSAGE}", където %s е името на убиеца, а следващото %s е името на жертвата(убития) ; Бележка: Пример за хъд съобщение: "%s removed %s head!!" (Би трябвало да се пише без кавички) ; Бележка: Съобщението ще бъде изпратено до всички играчи (Не само до убиеца) ; Бележка: Съветвам ви да оставите съобщението празно HEADSHOT EVENT = 1 HEADSHOT ONLY KILLER = 1 HEADSHOT SOUNDS = QuakeSounds/headshot.wav , QuakeSounds/headshot2.wav , QuakeSounds/headshot3.wav HEADSHOT HUDMSG =
; Само убийство ; Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE}", където %s е самоубиеца (жертвата) SUICIDE EVENT = 1 SUICIDE SOUNDS = QuakeSounds/suicide.wav , QuakeSounds/suicide2.wav , QuakeSounds/suicide3.wav , QuakeSounds/suicide4.wav SUICIDE HUDMSG = %s knows how the kill command works!
; Убийство с граната ; Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE} %s {MESSAGE}", където %s е името на убиеца, а следващото %s е името на жертвата(убития) NADE EVENT = 1 NADE SOUNDS = QuakeSounds/nade.wav NADE HUDMSG = %s made a precision throw to %s
; Убииства на съотборник ; Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE}", където %s е ника на убиеца TEAMKILL EVENT = 1 TEAMKILL SOUNDS = QuakeSounds/teamkiller.wav TEAMKILL HUDMSG = %s is probably delusional...
; Убийство с нож ; Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE} %s {MESSAGE}", където %s е името на убиеца, а следващото %s е името на жертвата(убития) KNIFE EVENT = 1 KNIFE SOUNDS = QuakeSounds/knife.wav , QuakeSounds/knife2.wav , QuakeSounds/knife3.wav KNIFE HUDMSG = %s sliced and diced %s
; Първо убийство(за рунда) ; Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE}", където %s е името на първия човек, убил за рунда FIRSTBLOOD EVENT = 1 FIRSTBLOOD SOUNDS = QuakeSounds/firstblood.wav , QuakeSounds/firstblood2.wav , QuakeSounds/firstblood3.wav FIRSTBLOOD HUDMSG = %s made First Blood!!!
; Начало на рунда ; Бележка: Структура на хъд съобщението: "{MESSAGE}", тук не използвайте %s ROUNDSTART EVENT = 1 ROUNDSTART SOUNDS = QuakeSounds/prepare.wav , QuakeSounds/prepare2.wav , QuakeSounds/prepare3.wav , QuakeSounds/prepare4.wav ROUNDSTART HUDMSG = Prepare to Fight!!!
; Двойно убийство ; Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE}", където %s е името на убиеца(на двойното убийство) DOUBLEKILL EVENT = 1 DOUBLEKILL SOUNDS = QuakeSounds/doublekill.wav , QuakeSounds/doublekill2.wav DOUBLEKILL HUDMSG = Wow %s made a double kill!
; Най-много убииства за рунда ; Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE}", където %s е името на убиеца(играча направил най-много убииства през рунда) ; Бележка: `Min frags for Hattrick` Тук въведете колко убииства трябва да бъдат направени от играч най-малко, за да се покаже това съобщение(и звука). HATTRICK EVENT = 1 HATTRICK SOUNDS = QuakeSounds/hattrick.wav HATTRICK HUDMSG = %s was unreal this round! MIN FRAGS FOR HATTRICK = 7
; Отбор без жертва ; Бележка: Структура на хъд съобщението: "{MESSAGE} %s {MESSAGE}", където %s е името на отбора(CTS, TS). ; Бележка: Можете да настройвате показването на имената на отборите. За пример може да използвате 'Tero' вместо стойността по подразбиране 'TERRORIST'. FLAWLESS VICTORY = 1 FLAWLESS SOUNDS = QuakeSounds/flawless.wav FLAWLESS VICTORY HUDMSG = Flawless %s victory! TERRO TEAM NAME = TERRORIST CT TEAM NAME = COUNTER-TERRORIST
; Отмъщение ; Бележка: Структура на хъд съобщението: "%s {MESSAGE}", където %s е името на убиеца/жертвата ; Бележка: Ако 'Revenge Only For Killer' е 1, само убиеца ще чуе звука. В противен случай, ако е 0, убиеца и жертвата ще чуят звука. (!!Не целия сървър!!) REVENGE EVENT = 1 REVENGE ONLY FOR KILLER = 0 REVENGE SOUNDS = QuakeSounds/payback.wav REVENGE KILLER MESSAGE = You got avenged on %s! REVENGE VICTIM MESSAGE = %s got avenged on you! Преведен е конфигурационния файл, който ще изтеглите по надолу... Забележки:Ако `Revenge Only For Killer` е 1, само убиеца ще чуе звука. В противен случай, ако е 0, убиеца и жертвата ще чуят звука. (!!Не целия сървър!!) - Код:
-
Revenge ; NOTE: Hudmessage structure: "%s {MESSAGE}", where %s is killer/victim name REVENGE EVENT = 1 REVENGE ONLY FOR KILLER = 0 REVENGE SOUNDS = QuakeSounds/payback.wav REVENGE KILLER MESSAGE = You got avenged on %s! REVENGE VICTIM MESSAGE = %s got avenged on you! Звуци при поредни убииства:3 Frags -> Triple Kill5 Frags -> Multi Kill 6 Frags -> Rampage7 Frags -> Killing Spree9 Frags -> Dominating11 Frags -> Unstoppable13 Frags -> Mega Kill15 Frags -> Ultra Kill16 Frags -> Eagle Eye17 Frags -> Ownage18 Frags -> Ludicrouskill19 Frags -> Head Hunter20 Frags -> Whicked Sick21 Frags -> Monster Kill23 Frags -> Holy Shit24 Frags -> God LikeЗвуци при различните събития:Head Shot -> Head shotSuicide -> Laughts:...Grenade Kill -> Laughts:...Team Kill -> Team killerKnife Kill -> Humiliating defeatFirst Blood -> First bloodRound Start -> Pickup your weapons and fightDouble Kill -> Double killHattrick -> HattrickFlawless Victory -> Flawless victoryRevenge -> Pay back - Код:
-
[*] v1.0 - Първоначална версия [*] v2.0 - Добавено е "if (!killer) { return }" за да се избегнат убийствата от мапа(да се издават звуци за поредни убийства към сървъра при самоубийство) [*] v3.0 - Добавено е Revenge събитието + звука, големи благодарности към yokomo + звуци за убийство на съотборник [*] v4.0 - Плъгина е пренаписан, 'Hattrick' проблема беше оправен и сега подържа всички игри. Можете да избирате звуците, които искате да чувате (multikill, ultrakill, rampage) от конфигурационният файл [*] Тестван под амхх 1.8.1 и работи!QuakeSounds full [You must be registered and logged in to see this image.]Това са последните нови звуци за плъгина.Ако ви харесват може да махнете стандартните и да ги замените с тези. [You must be registered and logged in to see this image.]
Последната промяна е направена от smurfa_vr на Нед 17 Мар 2013, 04:39; мнението е било променяно общо 2 пъти |
|
Loconas Нов
Брой мнения : 25 Дата на регистрация : 10.11.2012
| |
admin Администратор
Брой мнения : 542 Дата на регистрация : 31.03.2011 Местожителство : Враца
| |
Tony G HL-Фен
Брой мнения : 187 Дата на регистрация : 18.08.2012 Години : 38 Местожителство : Перник
| |
admin Администратор
Брой мнения : 542 Дата на регистрация : 31.03.2011 Местожителство : Враца
| Заглавие: Re: Advanced Quake Sounds 5.0 Съб 29 Юни 2013, 14:10 | |
| Не си направил всичко от описанието В папката sounds от архиваа в нея има папка QuakeSounds сложи я в sounds папката на играта ти и файла quakesounds.ini го сложи в configs папката ти и всичко ще работи. |
|
Tony G HL-Фен
Брой мнения : 187 Дата на регистрация : 18.08.2012 Години : 38 Местожителство : Перник
| |
admin Администратор
Брой мнения : 542 Дата на регистрация : 31.03.2011 Местожителство : Враца
| Заглавие: Re: Advanced Quake Sounds 5.0 Пет 05 Юли 2013, 15:04 | |
| Сваляш плъгина разархивираш го и слагаш файловете му в папките на сървъра QuakeSounds сложи я в sounds а quakesounds.ini го сложи в configs, QuakeSounds.amxx го слагаш в папка plugins и добавяш името му в файлa plugins.ini и пускаш съвръра. |
|
Tony G HL-Фен
Брой мнения : 187 Дата на регистрация : 18.08.2012 Години : 38 Местожителство : Перник
| |
Beware! VIP
Брой мнения : 661 Дата на регистрация : 18.03.2016 Години : 27 Местожителство : България
| |