Когато оригиналната Dead Rising се появи ексклузивно за ХВОХ360 през 2006 г., тя бе сред предвестниците на зомби манията, която нападна гейминга в следващите години. Въпреки това, не зомбитата в играта, а специфичната механика, свързана с постоянното следене на времето и внимателното изучаване на всяко ъгълче на мола, в който героите са затворени, бяха тези елементи, които превърнаха Dead Rising в успех и дори почти култово заглавие сред определена група фенове.
Едно конзолно поколение по-късно, Dead Rising 3 бе сред XBOX One ексклузивите, които Microsoft договори за своята нова платформа. Играта бе готова за истинско ново начало - нов герой, ново място на действието, множество промени и оптимизации, целящи да направят геймплея по-достъпен. Част от тези промени със сигурност имат смисъл, но няма ли по този начин Dead Rising 3 да загуби специфичния чар на поредицата? РС версията на играта, наречена Apocalypse Edition вече е тук и има само един начин да разберем какво ще ни донесе този зомби апокалипсис.