Официално вчера са съобщили, че планират до седмица да изкарат нови ъпдейти за клиентите си, от тях, както се подразбира няма да може да се влиза в no-steam сървъри, дори и да имат dproto.
От тук може да си правим изводите, че valve планират масов ъпдейт - както направиха с 48 протокол, но този път може да е още по-коварен и да не се намери решение за в бъдеще.
Естествено, но-стийм сървърите няма да се виждат и в новите клиенти (както при 48 протокол - преди да излезе dproto)
Какво ще стане ?
Много пъти се казваше, че трябва да се престане с експлойтите, с разните cfg flood–ове, udp флуудове и прочие, но така и никой не престана.
Ще стане така, че всичко ще се разграничи и който иска да играе в пиратски сървъри ще трябва да изпълнява следното нещо:
Играчи:
*Да имат пиратско копие на CS 1.6 от v21 до v48
*Да имат setmaster файла на css.setti
Хостери:
*Да имат версия на платформата под 5758
*Да имат някакви пиратски setmaster сървъри (подбрани и работещи)
*Задължително да си добавят сървърите в CSS.setti и др. подобни online setmaster сървъри.
Това е едното на идея, другото е лесно - купувате си оригиналната игра и хоствате легално сървъри (без никакви dproto-та, по-стари версии и т.н.)
Ъпдейта планира още - нов протокол, закритие на клиентски портове, смяна на част от енджин функциите и прочие. (с цел да се намалят експлойтите с които крашват сървърите и udp флууда (директно към портове на играта))
В заключение можем да кажем, че ако не се намери човек който да изгради наново dproto (ако това въобще е възможно) - то играта ще замре още повече от колкото вече е замряла към момента.
Източник: csds.ws
В момента се пише и в архивите на емейлите в стийм за ъпдейта (индексирани са в гугъл от части)