Накратко ще обясня на потребителите как се правят res файлове и за какво се използват.
Харесвате някоя карта, но тя има wad файлове, модели или други подобни, които не се теглят автоматично от сървъра?
- Тогава Ви е нужен .res файл, който позволява тяхното теглене от сървъра.
При разпространението на някои карти от сайт на сайт се случва да се пропуска този файл.
Първи начин
1. Сваляте програмата от линка по долу които съм дал разархивирате я след което поставяте bsp файла на мапа които искате да направите res файл.Примерно искате да направите res файл на мапа crossfire копирате мапа crossfire.bsp и го слагате до програмата където сте я разархивирали,след което влачите bsp файла и го поставяте върху exe иконката на програмата и тя се стартира сама и ви прави res файла във същата директория където е програмата.Затворете конзолата която Ви се появява и RES файлът е създаден .После взимате готовия res файл и го слагате във папка maps на сървъра ви.
Втори начин
2. За да създадете .RES файл изтеглете RESgen ОТ ЛИНКА ПО ДОЛУ
Поставете файла RESgen в (пример):
D:/Counter-Strike 1.6/valve/maps
След това идете на старт бутона в работния плот и заредете прозореца Run.
Там въведете следния път:
"D:/Counter-Strike 1.6/valve/maps/resgen.exe" -f "mapname.bsp"
като на мястото на mapname естествено пишете името на картата - пример:"D:/Counter-Strike 1.6/valve/maps/resgen.exe" -f "crossfire.bsp"
Пишете всичко по същия начин, намеквам за знак " без който не става!
След това всичко си става само.
Затворете конзолата която Ви се появява и RES файлът е създаден в папка maps.
- Прикачени файлове
- resgen_v2.0.2.zip
- You don't have permission to download attachments.
- (60 Kb) Downloaded 4 times
- resgen_v1.10.zip
- You don't have permission to download attachments.
- (34 Kb) Downloaded 17 times