admin Администратор
Брой мнения : 542 Дата на регистрация : 31.03.2011 Местожителство : Враца
| Заглавие: [Weapon] Satellite Cannon Нед 07 Окт 2012, 15:44 | |
| Автор: NiHiLaNTh Линк към оригинала: [You must be registered and logged in to see this link.]Версия: 0.1 Модули:[You must be registered and logged in to see this link.]amxmodx hamsandwich engine fakemeta xs Описание:Когато натиснете бутона за атака на оръжието за въздушен удар от HL към мястото, където вие стоите и можете да бомбардира всички врагове (и разбира се за да получите точки). Вие не можете да направите въздушен удар, ако:Сте под вода. Вие нямате максимално количество патрони. Вие не сте на открито. След изстрела патроните се обновяват и не след дълго се възстановяват. Важно:Компилирайте локално.Не пишете името на модула weaponmod_amxx.dll вamxmodx\configs\modules.ini защото модула се зарежда автоматично и ако добавите името му сървъра ще стартира с грешка ED_Alloc: No edicts yet.За да го има оръжието и да може да го използвате е нужно да добавите [You must be registered and logged in to see this link.] да си изберете точките по мапа на които да се Spawn оръжието.След като си нагласите къде да се Spawn оръжието,запаметете настройките и може да махнете плъгина.Настройки: - Код:
-
// Оружие #define WEAPON_NAME "weapon_satellite" #define WEAPON_SLOT 1 // Слот монтировки #define WEAPON_POSITION 2 // Позиция в слоте #define WEAPON_WEIGHT 15
// Модели #define MODEL_P "models/p_satellite.mdl" #define MODEL_V "models/v_satellite.mdl"
// Звуки #define SOUND_IDLE "weapons/satellite_idle.wav" #define SOUND_DENY "buttons/button2.wav" #define SOUND_DENY2 "buttons/button10.wav" #define SOUND_ATTACK "weapons/satellite_activate.wav"
// V_ model sequence indexes #define SEQ_IDLE 0 #define SEQ_FIDGET 1 #define SEQ_DEPLOY 3 #define SEQ_FIRE 4
// Патроны #define AMMO_DEFAULT 200 // когда получаешь #define AMMO_MAX 200 // макс. #define AMMO_NAME "power" #define AMMO_RTIME 18.0 // время в секундах когда патроны начнут восстанавливаться.
// Авиаудар #define STRIKE_TIME 15.0 // Через сколько секунд после нажатия кнопки #define STRIKE_DAMAGE "200" // Сколько урона нанесет один из ударов #define STRIKE_SPREAD "64" // Точность(+- от эпицентра взрыва) #define STRIKE_COUNT "10" // Кол-во ударов за раз.
// For correct Weapon HUD new const SPRITE_HUD[ ][ ] = { "sprites/weapon_satellite.txt", "sprites/hud_weapons11.spr", "sprites/hud_interface.spr" }
|
|