Тук е бета версия на моята 2.0 проект HLMV: изтегляне.
Github хранилище може да бъде намерена тук.
Уебсайт на проекта:
Вижте тук за текущата ChangeLog. Повече информация за други неща могат да бъдат намерени на уикито.
Аз го бях тествал на Windows 8.1 и във виртуална машина Windows XP и всичко работи добре. ако имате някакви въпроси, можете да ги пишете тук в темата или на въпрос тракера Github.
За тези, които сте били подслушвали наоколо в хранилището, за Angelscript Документация Generator е там, както и на ранен етап Sprite Viewer. Аз съм проектирал на целия toolchain да бъде както за многократна употреба, колкото е възможно, така че очаквайте да видите много промени, направени в неговия код. Имайте предвид, че съществуващата код взет от SDK е пренаписана, както е необходимо. Не се очаква тя да бъде съвместима с C или предварително C ++ 11 код.
Ако съм пропуснал всички изисквания за лиценз, ме уведомете и аз ще ги поправя.
Един бърз преглед:
Повечето от зрителя е същата като на Джед, но някои неща са се променили.
На първо място, той поддържа паропровод. За разлика от Джед трябва да не уточни звук указателя, а конфигурацията на игра като в Hammer. Това му позволява да намерите файлове в паропровод директории.
огледало ефект сега използва шаблон буфер, който ограничава огледален модел на земята четириядрени. Той също така използва стреляйки самолет за предотвратяване на огледалния модел от стърчат над земята.
Размерът на земята четириядрен също може да бъде променено сега, до 2048 единици от световния произхода.
панел оръжието Origin е слята с панела секвенции; превключване между безплатен оглед и изглед оръжие произход се осъществява чрез радио бутон група.
Можете също така да отразява модела в някоя от осите. Отразявайки по оста Y ви позволява да видите CS модели като дясна ръка. Имайте предвид, че това е чисто визуално, тя не отразява действителната модел (въпреки че може да се добави подкрепа за това).
Частичен поддръжка за множество модели съществува, но няма опция UI, за да го използвате. Това ще позволи на няколко модела, за да бъдат поставени в света. В крайна сметка това ще бъде използван за BSP viewer.
Можете да проверите текущия ChangeLog за повече информация.
Screenshot: