[You must be registered and logged in to see this image.]Steam анонсираха на страниците на своя блог старта на нова стратегия, която ще позволи да върнете парите, които сте дали за закупуването на игра или
DLC в двуседмичен срок.
„Може да поискате да ви се върнат парите за почти всяка поръчка направена от
Steam – по всякакви причини. Може би вашият компютър да не изпълнява хардуерните изисквания, а може да сте поръчали игра по грешка, а може просто да сте прекарали един час в игра и да не сте я харесали“, съобщават Valve на страниците на един от блоговете на компанията. Единственото, което ще трябва да направите е да пуснете запитване за връщане на похарченото от вас на
help.steampowered.com. Ако въпросното запитване е направено
до 14 дни от датата на поръчката, и играта е играна по-малко от два часа. Всъщност, уточняват от
Steam, относно последното условие може да се направи изключение в определени случаи. „Може да поискате връщане на парите ви във всеки един случай. Ние ще разгледаме случая ви“, уточняват от Valve.
Освен това,
не само игрите и DLC-тата ще могат да бъдат връщани, но при определени условия това ще важи и за покупки направени в самата игра до 48 часа от времето на закупуване на въпросната характеристика, като и тук има определени условия, по които това да стане, като ако разработчикът на играта не е съгласен за това, няма да може да се възползвате от тази възможност.
Правилата за
рефинансиране важат и за предварителни поръчки, като тук се включва и времето на появата на заглавието като отново важи условието да не са минали повече от две седмици от датата на поръчката и да не е играта повече от два часа.
Програмата за рефинансиране не засяга тези, които са получили бан от анти-чийт системата на Valve, поръчки направени извън платформата на Steam, както и ако сте поръчали филм чрез платформата. Освен това,
Valve предупреждават, че ако сметнат, че програмата
Steam Refunds се използва неправомерно – за изпробване на игри да речем, то достъпът ви до нея ще бъде прекъснат.