Вече разбрахме, че новият Doom на id Software ще се появи напролет и много геймъри с нетърпение очакват да разберат повече подробности за тази екшън-игра. Четвъртата част се завръща към основите и доказателство за това са 8-те минути геймплей, демонстрирани по време на презентацията, показана от Bethesda. Има страхотно много стрелба, бягане, криене и брутални финални убиващи удари с моторната резачка. Единствения начин за връщане на спокойствието е да се убиват демони. Много демони. Но и това не помага.
Ето и някои от основните нови неща, показани в този геймплей:
Можете да играете като демон. В многопотребителски режим е възможно събирането на артефакти за превръщане в демон. Голямата червена пентаграма ще превърне главния герой в Онзи, с реактивна раница и огнени кълба в ръцете.
Демоните също имат право на финален доубиващ удар. Например да откъсне ръката на главния герой и да го убие с нея.
BFG се завърна. Това оръжие е особено подходящо за убиване на големи демони. Дизайнът е по-добър. Дизайнът на нивата, оръжията и чудовищата сега са направени по-добре. Могат да се разглеждат и най-малките детайли на панелите, екраните, тунелите, панелите и други.
Създаване на нови нива за начинаещи, базирани на шаблони от id, създаване на цялостни нива за напреднали и още много други.