Автор: stupok
Линк към оригинала: [You must be registered and logged in to see this link.]Версия: 1.83
Модули:<amxmodx>
<amxmisc>
<fakemeta>
<xs>
Cvars:+ place_ad - задържате и въртите с мишката докато не пасне на стената.
iga_closer - преместете реклама близо до вас.
iga_farther - преместване на рекламата далеч от теб.
iga_further - преместване на рекламата далеч от теб.
delete_ad - изтриване на реклами. Тази команда ще покаже меню с всички реклами на сайта.
Инфо:Този плъгин ви позволява да се използва меню за пускане реклама(entity) на всяка стена, таван, етаж.След това можете да променяте структурата на своя модел, както и използването на фиксирани спрайтове (не въртящи) или редовни спрайтове да съдържа изображения или реклами. Можете да запаметите обяви в. TXT файл. Тези реклами автоматично ще се заредят.
Папка models сложете в папка valve/models
Сега рестартирате сървъра така че приставката може да работи наведнъж. Първия път тя тече, той ще създаде всички необходими директории и файлове.
Инструкции:Биндвате копче с команда + place_ad и задръжте клавиша за пускане на рекламата (entity) с друга повърхност. Пуснете клавиша, когато рекламата (entity) когато пасте добре върху повърхността. Когато се пусне клавиша ще излезе меню от където може да оголемте мащаба на модела/ спрайта и както да го изтриете или да го сейфате
За анимирани спрайтове, поставете спрайтовете върху мястото където искате, сейфайте го, след това редактирайте mapname.txt за да добавите фреймовете и фреймрейтовете на анимацията.
Тук се намират моделите и спрайтовете за зареждане:
"mod/addons/amxmodx/configs/In-Game Ads/precache_list.cfg".
Ако изберете да сейфате , координатите, ъглите и мащаб ще бъдат съхранени в. TXT файл, разположен в
"mod/addons/amxmodx/configs/In-Game Ads/mapname.txt".
Не създаваите папката и файловете за плъгина. Просто инсталирайте плъгина, стартирайте сървъра и той сам ще си създаде всичко нужно.
("mod/addons/amxmodx/configs/In-Game Ads")
Единствено precache_list.cfg файла трябва да се редактирва ръчно.
Пример mapname.txt файл:
Това е мястото където се запаметяват всички реклами.Плъгинът по късно ще прочете файла със рекламите.
(Не поставяйте повече от едно "нещо" на един ред. Модел / Спрайт, ъгли, мащаб трябва да имат своя собствена линия.)
- Код:
-
//this is a comment, the plugin will ignore this line
sprites/advert/bs_index.spr
origin -1635.000000 703.000000 254.000000
angles 0.000000 90.000000 0.000000
scale 1.600000
//this is an animated sprite
sprites/advert/animation.spr
origin 907.000000 2078.000000 87.000000
angles 0.000000 990.000000 0.000000
scale 0.000000
frames 20
framerate 2.0
//how many frames in the animation?
//how many frames per second?
//this is a model
models/wall.mdl
origin -1441.000000 -8.000000 173.000000
angles 0.000000 180.000000 0.000000
Пример за precache_list.cfg:
- Код:
-
//If you would like to choose which model/sprite to place when placing an ad, add the item to the list below.
//For example:
//models/wall.mdl
//models/player.mdl
//etc...
models/wall.mdl
sprites/stupok69.spr
sprites/advert/stupok692.spr
Как да направите спрайт или модел с вашето лого / Реклама .
За да смените текстурата на модел, можете да използвате Jed's Half-Life Model Viewer.
Елементи:
1. Отворете модел, изберете "Texture" в раздела, изберете правилната текстура файл от списъка кутия, изберете "Export".
2. Използвайте редактор за изображения за промяна на текстурата. Не забравяйте, че вашето крайния продукт няма да има абсолютно същите цветове, колкото искате, защото на текстурата на оригиналния индекс на цветовете. Съхранете файла.
3. Отворете модел, изберете "Texture" в раздела, изберете правилната текстура файл от списъка кутия, изберете "Import", изберете "Save Модел".
Спрайт:
1. Направете. BMP файл, за предпочитане с ширина и дължина, които са кратни на 8. Не забравяйте, че ширината * височина не трябва да надвишава 10752.
2. Сейфайте .BMP файлът (но да не е в РГБ мод) защото цветовете ще се "размажат".
3. Отворете спрайт програмата си (например: Sprite Explorer). Изберете "File>New Sprite", добавете си вече създаденият от вас .бмп файл и сейфайте спрайтът. За да го направете анимиран, просто като следвате стъпките направете и фрейм опциите.
За да оправите спрайта и да спре да се върти, можете да използвате free hex editor.
За пример ще дам програмта: Free Hex Editor от HHD Software.
1. Отваряте .spr
2. Променяте осемте байта (0,1,2,3, ...) от 02 до 03.
3. Сейфате .spr файла.
Снимка:[You must be registered and logged in to see this image.]