Една съществена разлика между предстоящото екшън приключение Rise Of The Tomb Raider и неговия предшественик от 2013 г. ще бъде липсата на състезателен мултиплейър режим в новата игра.
Това става ясно от новия бройна списание
Official XBOX Magazine, в който бе публикувано превю на играта. От него личи, че "
мултиплейърът е изваден" от заглавието. На свой ред, според списанието, това поставя още повече напрежение върху
Crystal Dynamics, тъй като сега то трябва "
да направи основната кампания максимално забавна".
Рибуутът на поредицата през 2013 г. предложи
общо четири мултиплейър режима, действието в които се въртеше около традиционни игри тип Team deathmatch, Capture the flag и др. Режимите не бяха лоши, но останаха в сянката на основната кампания-
На свой ред, Rise Of The Tomb Raider ще пренесе Лара Крофт в Сибир, където тя издирва загубен древен град. Играта ще дебютира тази есен за
XBOX One и XBOX360.
[You must be registered and logged in to see this image.]__________________________________________________________________________
[You must be registered and logged in to see this image.]