[You must be registered and logged in to see this image.]Рекламните стратегии на студиата могат да са доста находчиви понякога. Понякога не толкова. Тези дни Activision предприеха нова рекламна стъпка в промотирането на
Black Ops III на страниците на профила на студиото в
Twitter.
Издателят реши да си играе на новинарска агенция, пускайки серия от съобщения за терористична атака и въвеждането на извънредно положение в
Сингапур.
"ИЗВЪНРЕДНИ НОВИНИ: Непотвърдени репортажи докладват за експлозия на северния бряг на пристанището в Сингапур -
Call of Duty (@CallofDuty)", гласеше съобщение в профила на студиото от вчера, последвано от: "Понастоящем причината за инцидента не е известна. Никоя организация не е поела
отговорност досега", завършвайки с "Това беше поглед към историята в
Black Ops III".
Gamerant, които съобщават за инцидента предполагат, че мнозина вероятно са се обърнали към Google, за да разберат повече за "инцидента". Визията на самия профил е
била променена по време на пускането на съобщенията за по-голяма достоверност, като медията припомня, че Далечния Изток стана свидетел на няколко сериозни инцидента в последно време, между които
нападението над светилище в Банкок и експлозията на пристанището на Тяндзин през август, които бяха отразени по подобен начин в социалните мрежи.
"Да, те (
Activision - б.а.) са постигнали целта си хората да говорят за видеоиграта - каквото и правим и ние в момента - но метода за това е доста нетактичен, тъй като фалшивото съобщение за терористична атака можеше лесно да бъде сгрешено за нещо действително и да доведе до паника", гласи краткия коментар на Кайл Следж от медията.
Call of Duty: Black Ops 3 излиза
в началото на ноември за старото и ново поколение конзоли, както и за PC.