През годините зомби режимът в
Call of Duty неусетно се превърна от един простичък, но готин бонус към основната игра във важен сегмент от поредицата.
Затова е логично, че много фенове призоваваха
Treyarch и Activision да създадат самостоятелна Zombies игра, като идеята зад това искане бе, че по-големият бюджет и по-дългото време за разработка ще допринесат за една още по-добра игра.
Но това изглежда малко вероятно да се случи.
Откакто Treyarch пусна първия зомби режим заедно с
World at War през 2008 г., студиото неизменно изглежда решено да го държи част от целия Call of Duty пакет. Защо? Ами просто защото на геймърите им допада да сменят между трите режима в играта според това какво им се играе в момента - кампанията, зомбитата и мултиплейъра.
"
Трябва да поднесем продукт, който да задоволи вкусовете на много хора. Понякога те искат да играят онлайн, а друг път да убиват зомбита. Затова тази година за пръв път създадохме един общ .exe файл, от който стартират и трите режима", обяснява директорът на Call of Duty: Black Ops III Джейсън Блъндъл.
Въпреки това, новата игра ще предложи
максимално обособен зомби режим, който никога досега не е получавал такъв ресурс. По думите на Блъндъл, над него в различни моменти са се трудили голяма част от 400-те служители на студиото.
[You must be registered and logged in to see this image.]