admin Администратор
Брой мнения : 542 Дата на регистрация : 31.03.2011 Местожителство : Враца
| Заглавие: RPG 7 Гранатомет Сря 13 Фев 2013, 17:48 | |
| Автор: by KORD_12.7 and Koshak Линк към оригинала: [You must be registered and logged in to see this link.]Версия: 1.1 Модули:[You must be registered and logged in to see this link.]HamSandWich Fakemeta Описание:Този плъгин ще добави ново оръжие за игра: RPG-7 Важно:Компилирайте локално.Не пишете името на модула weaponmod_amxx.dll вamxmodx\configs\modules.ini защото модула се зарежда автоматично и ако добавите името му сървъра ще стартира с грешка ED_Alloc: No edicts yet.За да го има оръжието и да може да го използвате е нужно да добавите [You must be registered and logged in to see this link.] да си изберете точките по мапа на които да се Spawn оръжието.След като си нагласите къде да се Spawn оръжието,запаметете настройките и може да махнете плъгина.Настройки: - Код:
-
/// Weapon settings #define WEAPON_NAME "weapon_rpg7" #define WEAPON_NAME_SCOPED "weapon_rpg7_scp" #define WEAPON_SLOT 1 #define WEAPON_POSITION 4 #define WEAPON_PRIMARY_AMMO "rockets_rpg7" #define WEAPON_PRIMARY_AMMO_MAX 5 #define WEAPON_SECONDARY_AMMO "" // NULL #define WEAPON_SECONDARY_AMMO_MAX -1 #define WEAPON_MAX_CLIP 1 #define WEAPON_DEFAULT_AMMO 1 #define WEAPON_FLAGS 0 #define WEAPON_WEIGHT 20 #define WEAPON_DAMAGE 200.0
// Hud #define WEAPON_HUD_TXT_1 "sprites/weapon_rpg7.txt" #define WEAPON_HUD_SPR_1 "sprites/weapon_rpg7.spr" #define WEAPON_HUD_TXT_2 "sprites/weapon_rpg7_scp.txt" #define WEAPON_HUD_SPR_2 "sprites/weapon_rpg7_scp.spr"
// Ammobox #define AMMOBOX_CLASSNAME_1 "ammo_rpg7box" #define AMMOBOX_CLASSNAME_2 "ammo_rpg7clip"
// Models #define MODEL_WORLD "models/w_rpg7.mdl" #define MODEL_VIEW "models/v_rpg7.mdl" #define MODEL_VIEW_SCOPE "models/v_rpg7_scp.mdl" #define MODEL_PLAYER_1 "models/p_rpg7_1.mdl" #define MODEL_PLAYER_2 "models/p_rpg7_2.mdl" #define MODEL_CLIP_1 "models/w_rpg7_box_1.mdl" #define MODEL_CLIP_2 "models/w_rpg7clip.mdl" #define MODEL_ROCKET "models/rpg7_rocket.mdl"
// Sounds #define SOUND_FIRE "weapons/rpg7_fire.wav" #define SOUND_ZOOM "weapons/sniper_zoom.wav" #define SOUND_RELOAD_1 "weapons/rpg7_clip1.wav" #define SOUND_RELOAD_2 "weapons/rpg7_clip2.wav" #define SOUND_RELOAD_3 "weapons/rpg7_clip3.wav" #define SOUND_ROCKET_FLY "weapons/rpg7_rocket_fly.wav"
// Sprites #define SPRITE_TRAIL "sprites/smoke.spr" #define SPRITE_EXPLODE "sprites/rpg7_exp.spr" #define SPRITE_EXPLODE_WATER "sprites/WXplo1.spr"
// Rocket #define ROCKET_VELOCITY 2000 #define ROCKET_CLASSNAME "rpg7_rocket"
// Animation #define ANIM_EXTENSION_1 "rpg" #define ANIM_EXTENSION_2 "hive"
[You must be registered and logged in to see this image.] |
|