BG-HALF-LIFE
BG-HALF-LIFE

BG-HALF-LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Последни снимкиПоследни снимки  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
Присъединете се към нас в Discord или в групата ни във ФБ HL-BG Community
BG-SMURFA-VRATSA-Bat-Man Vs Iron-Man
Визита от други Държави
Flag Counter
Вече може да ни откриете и във социалните мрежи.

Share

Trend Micro: Блокаторите на реклама спират малвъртайзинг атаките... Засега

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
smurfa_vr
HL-BG Community
HL-BG Community
smurfa_vr


Брой мнения : 8122
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

Trend Micro: Блокаторите на реклама спират малвъртайзинг атаките... Засега  Empty
ПисанеЗаглавие: Trend Micro: Блокаторите на реклама спират малвъртайзинг атаките... Засега Trend Micro: Блокаторите на реклама спират малвъртайзинг атаките... Засега  EmptyЧет 17 Дек 2015, 21:23

[You must be registered and logged in to see this image.]

Малвъртайзингът е един от последните ефективни методи на киберпрестъпниците и мошениците да компрометират компютърни системи. Доставката на зловредна реклама е сериозен проблем за специалистите по информационна сигурност. Причините за успеха на малвъртайзинг атаките не са една и две. Пазарът на онлайн реклама е бизнес за милиарди долари. В същото време той е хаотичен и зле регулиран, като доставчиците на реклама и посредниците просто пренебрегват базисни правила за сигурност. Важни са парите. Престъпните групи знаят това и се възползват по най-добрият начин. Освен това, този метод за атака им позволява със сравнително неголеми ресурси и усилия да компрометират стотици системи. Отделно от това, развитието на технологията, позволява широки възможности на богатата и интерактивна реклама в онлайн пространството - възможностите за профилиране на посетителите на интернет ресурси и други метод за таргетирана доставка на реклама.

Относно методите за разпространение, те са основно два - посредством рекламни съобщения, които насърчават потребителя да свали и отвори изпълним файл (фалшиво обновление за Flash Player, оптимизатор на системата или фалшива антивирусна програма) - форма на атака, при която, ако проявявате здрав разум, няма да станете нейна жертва, и втори, при която няма как да я предотвратите - посредством т.нар. drive-by download атаки. Посещавате легитимна страница, на която е заложена зловредна реклама, която ви пренасочва към втора страница да речем, на която е поставен експлойт комплект, който автоматично анализира софтуерната среда на посетилия страницата. Ако бъде засечен уязвим софтуер на системата, за който в арсенала на комплекта има експлойт, то такъв се сваля на системата без да разберете. Без да сте кликали с мишката, където и да е. Тук собствениците на интернет ресурсите почти винаги нямат, каквато и да е вина. Може да вините хаотичната структура на пазара на онлайн реклама, и разбира се в някои случаи себе си, за това че сте посетили страницата с браузър или приставка като Flash или Java на три-четири години (продължавайте да слушате разни разбирачи, че обновленията само ви пречат, а после им дайте линк към страницата, от която сте били атакувани - да се оправят).

Един метод за справяне с малвъртайзинг атаките - макар и да не е панацея, то е доста ефективен - е посредством блокаторите на реклама, или т.нар. "ад-блокъри". Но докога ще е така? Това и обсъжда на страниците на блога на Trend Micro Джон Клей.

"Trend Micro предвижда, че един от най-успешните вектори за инфектиране на системите в последно време - малвъртайзингът - може най-накрая да завърши своя път през 2016-та благодарение на повишена бдителност и все по-голяма достъпност на използваните решения за блокиране на реклама. Но внимавайте: Киберпрестъпниците са устойчиви и гъвкави, и когато една врата се затвори, друга остава винаги открита за компрометиране на нищо неподозиращите интернет потребители", пише Клей.

Компанията напомня за вредите, които малвъртайзингът нанася на крайните потребители, на собствениците на интернет ресурси и на рекламната онлайн индустрия. Заради проблемите със сигурността на Flash (основна технология, ползвана от онлайн рекламите) например, множество интернет компании и организации подеха истински кръстоносен поход към Adobe и проблематичния софтуер. Mozilla реши да включи по подразбиране във Firefox задействането на Flash съдържание единствено при поискване. Google започна използването на HTML5 в YouTube, а Apple включи в Safari за iOS9 вграден блокатор на реклама. Изследване на PageFair регистрират 41% увеличение на използването на блокатори на реклама на световно ниво през настоящата година. Изглежда обаче, докато рекламната онлайн индустрия не се размърда и не направи нещо по въпроса - нещо, за което призовава самият шеф на IAB Скот Кънингам - подобрение няма да видим тук, и пострадалите от това само ще се увеличават, а ако Trend Micro са прави в прогнозата си, ад-блокърите няма да ви спасяват за дълго.

/kaldata.com/

__________________________________________________________________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Върнете се в началото Go down
https://www.facebook.com//smurfavratsa
Trend Micro: Блокаторите на реклама спират малвъртайзинг атаките... Засега
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
» Мащабна малвъртайзинг атака преодолява защитата на адблокърите
» Малвъртайзинг кампания атакувала по милион потребители дневно
» Засякоха малвъртайзинг атака по Skype
» AdGholas с нова малвъртайзинг кампания
» Нова малвъртайзинг кампания води до Cerber

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF-LIFE :: Интернет-