BG-HALF-LIFE
BG-HALF-LIFE

BG-HALF-LIFE

Българският Half Life портал
 
PortalPortal  ИндексИндекс  Последни снимкиПоследни снимки  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
Присъединете се към нас в Discord или в групата ни във ФБ HL-BG Community
BG-SMURFA-VRATSA-Bat-Man Vs Iron-Man
Визита от други Държави
Flag Counter
Вече може да ни откриете и във социалните мрежи.

Share

Valve иска VR игрите да могат да се играят и на видеокарти от 2012 година

Предишната тема Следващата тема Go down
АвторСъобщение
smurfa_vr
HL-BG Community
HL-BG Community
smurfa_vr


Брой мнения : 8122
Дата на регистрация : 31.03.2011
Местожителство : Враца

Valve иска VR игрите да могат да се играят и на видеокарти от 2012 година Empty
ПисанеЗаглавие: Valve иска VR игрите да могат да се играят и на видеокарти от 2012 година Valve иска VR игрите да могат да се играят и на видеокарти от 2012 година EmptyВто 22 Мар 2016, 17:19

За игрите във виртуална реалност официално се препоръчват видеокарти минимум NVIDIA GTX 970 или AMD 290. Ако към цената на тези нови графични карти бъде добавена и цената на шлема за виртуална реалност, то ще се получи солидна сума в пределите на $1000.

[You must be registered and logged in to see this image.]

Ето защо Valve вече обмисля възможността за сваляне на бариерата за производителност на VR игрите до възможно най-ниско ниво. Според гейм-дизайнерите, ако дадена видеокарта може да достига скорост от поне 45 кадъра в секунда, то тази изчислителна мощност би трябвало да е достатъчна за стартирането на VR игри при най-ниски настройки на графиката.

При ниска кадрова честота и невисоко качество на изображението потапянето във виртуалната реалност няма да бъде така дълбоко, както при използването на мощен хардуер, но би трябвало да е напълно приемливо. Според Valve, игрите за виртуална реалност ще могат да се пускат и на видеокарти от 2012 година като например NVIDIA GTX 680.

[You must be registered and logged in to see this image.]

За постигане на по-добър компромис Valve препоръчва използването на технологията fixed foveated rendering , която прилича на LOD (Level of details) - качеството и детайлността на обектите зависят от разстоянието до тях - тоест, по-далечните обекти имат по-ниско качество. Но при VR игрите, най-детайлни ще бъдат обектите в центъра на виртуалния екран.

Технологията fixed foveated може да бъде усъвършенствана и качествените рендери да се повяват в зависимост от посоката на погледа на геймъра.


/kaldata.com

__________________________________________________________________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Върнете се в началото Go down
https://www.facebook.com//smurfavratsa
Valve иска VR игрите да могат да се играят и на видеокарти от 2012 година
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото
Страница 1 от 1
 Similar topics
-
» Игрите, които хората играят
» Закупилите си CoD: Infinite Warfare от Windows 10 Store няма да могат да играят със Steam потребители
» Nintendo иска да запази звука от монетите в Mario игрите
» Игрите, които чакаме тази година
» Valve безплатно раздава игрите от серията Half-Life

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
BG-HALF-LIFE :: Развлечение :: Игри-