Тази година най-после ще се появи третата игра от света на Mafia (втората игра от популярните серии излезе преди шест години) и погледите на мнозина гледат към новосъздаденото студио на 2K Hangar13. Играта ще има за място на действие измисленият град Ню Бордо, копие на Ню Орлиънс и доста необичаен герой - чернокожият ветеран от Виетнамската война Линкълн Клей. В интересно интервю за Gamespot, творческият директор и шеф на студиото Хейдън Блекман дава повече подробности относно изборите, които Hangar 13 са направили по отношение на героя, мястото и времето, в което е ситуирана Mafia III. Блекман не иска да разкрива какви са били другите идеи, които са обсъждали относно мястото на действие на играта, но все пак подсказва едно две неща.
„Не желая да говоря прекалено много за другите места в случай, че решим да ги преразгледаме. Само ще кажа, че прегледахме доста възможности. Мислехме да се върнем към Импайър Бей например, което беше място на действието на Mafia II. Но исках да направя нещо различно, което да бъде почувствано като ново и свежо, и да предприемем различна посока. Разгледахме някои тропически места. Прегледахме и някои доста необичайни идеи”, споделя Блекман.
Той обяснява, че за него е било важно това да е място, което предоставя възможности на гангстерите, място, където могат да се обогатят от престъпната си дейност. „Така че, нужно е да има индустрия, нужно да има забавления, туризъм. Всички тези неща, които да хранят мафията. Това беше особено важно, но също исках играещият да поиска да управлява този град и да се забавлява. Не искате да избирате град, в който има силно престъпно присъствие, което не е вдъхновяващо, а град, в който искаш да се забавляваш, нали? Така че, когато отново се замислиш за всички тези неща, Ню Орлиънс изглежда логичния избор. След това имате фактите - богата музикална история, пиратите и контрабандата. Има толлкова много неща, които се случват тук. Това ни помогна много”.
Що се отнася до времето на действието, Блекман споделя, че са разгледали всички възможности между края на Mafia II до 1968. Екипът не желаел да преминава отвъд тези години. „Както и да е, говорихме, дали да направим десетгодишен скок, както в Mafia II, но личното ми желание беше да направим история, която следва непосредствено предишната, динамична е и покрива кратък период от време, макар и играта да предлага часове наред геймплей”.
Относно избора за Линкълн, Блекман обяснява, че не е сигурен идеята за кое - за Ню Бордо или за образа на Линкълн - му е хрумнала първо. „Всичко дойде заедно сякаш. Ние всички говорихме за това кой точно трябва да е Линкълн. Мислихме за италиански гангстер от тази ера, може би някой, пратен тук от Импайър Бей, за да извърши задача в Ню Бордо, но вместо това запазихме тази история за друг герой - Вито, защото именно и това е мисията, той е изпратен именно оттам”, обяснява Блекман. Той разказва, че избора за образа на Линкълн е дошъл естествено - заради събитията, протичащи по това време в Щатите и заради това, че е американския Юг - да бъде със смесена раса. „По време на цялата организация, която беше страхотна, на никой не му хрумна за промяна, никой не каза: „О, някакси рисковано е, може би не трябва да го правим”.
/kaldata.com
__________________________________________________________________________ [You must be registered and logged in to see this image.]