Едва ли има геймър, който да не познава "Равен хълм", изрезките от вестник "Работническо дело" и старите автомобили в Half-Life 2, които са създадени от нашия сънародник Виктор Антонов и придават неповторимата колоритност на най-интелигентната по всички критерии игра Half-Life 2. А какво общо има между Дънуол от Dishonored и Сити-17 от Half-Life 2? На пръв поглед те са безкрайно далеч във времето и пространството. Но и в двете игри се чувства духът на изпепеляването и смъртта, тиранията и страха, конфликта между природата и града. Това не е за учудване, понеже архитект и на двата свята е Виктор Антонов, без който Half-Life 2 и Dishonored биха се лишили от своята магия.
Миналата седмица Виктор заяви, че напуска Bethesda и се заема с нов проект, в ново студио. Антонов сменя Bethesda не с някоя голяма компания, а с малката Darewise Entertainment, в която ще бъде главен креативен директор. Основател на това студио е един от ветераните на Ubisoft Бенджамин Чърбит.
В момента новото геймърско студио работи върху проекта ROKH - сървайвъл за заселници на Марс. Ако си спомняте филма "Марсианецът" с Мат Деймън, навярно ще разберете каква игра ще бъде ROKH.
Виктор сподели, че темите на научната фантастика и оцеляването на човека в суровите условия на непозната планета са му много близки той с радост се заема с този проект.
Да му пожелаем успех.
/kaldata.com
Виктор Антонов, дизайнерът на Half-Life 2 и Dishonored, започва нов проект