smurfa_vr HL-BG Community
Брой мнения : 8122 Дата на регистрация : 31.03.2011 Местожителство : Враца
| Заглавие: Стратегията на Steam: когато бройките от някоя игра свършат, продължавай да продаваш Сря 02 Ное 2016, 10:12 | |
| [You must be registered and logged in to see this image.] Този проблем беше значителен преди няколко години, когато младите гейм компании не бяха преценили търсенето на пазара и копията от игрите им започнаха да свършват. Евентуално потребителите могат да се разочароват от липсата на своето заглавие в магазина за игри, но рано или късно преодоляват мъката. Сега такива случаи няма, след като разпространението на копията става по интернет. Е, явно Steam прави изключение. След като Valve реши да пусне играта Tom Clancy’s Splinter Cell:Blacklist с екстремна отстъпка от 75%, напливът от купувачи заля сайта и продуктовите ключове за играта бързо свършиха. Това обаче не попречи на Steam да продължава да продава неактивирани копия на играта. По този начин много геймъри останаха разочаровани след като изтеглиха играта, а Steam клиентът им показа съобщението за грешка: „Steam не успя да се свърже със сървъра“ и Splinter Cell не стартира поради липсата на „продуктов ключ“. Използването на продуктови кодове се налага поради необходимостта издателите да следят продажбите си посредством свалянето на дигиталните копия от сайтове като Steam и GOG. Така че да, възможно е Steam да привърши с бройките виртуални копия. Възможно е и да продължава да продава играта дори и след като това се случи. Звучи абсурдно за 2016-та година, но ето че е възможно. Според отворена страница във форума на Steam, техническия екип на Ubisoft се запознал и е започнал решаването на проблема, а някои геймъри потвърдиха, че са получили своя продуктов ключ. Ще е необходимо допълнително време за да се овладее напълно положението. |
|