Бъговете са нещо много неприятно. Може да произлизат от някое малко недоразумение, но ако не им се даде нужното внимание, те преобръщат всичко. Такъв е и случаят с Valve и играта им Team Fortress, която беше конфликтна от десет години.
Бъгът се появява, когато потребителят се регистрира в сървър като една от петте класи – пиро, демо, инженер, медик или шпионин. Ако след това той бъде сменен със скаут, тежка категория или снайперист, всички анимации на героя се повреждат. Така че ако някой се прицели в него и стреля, по-вероятно е да пропусне дори ако куршумът минава през вас. А в игра, в която стрелбата е основната цел, подобен проблем разваля цялото настроение. Този бъг е регистриран от още от издаването на Team Fortress 2 през 2007-ма и в мрежата се появиха много клипове, свързани с него. Тази година проблемът дори гонеше десетгодишен юбилей.
Valve обаче не позволи това и с последния пач бъгът е отстранен. В бележките към пача компанията написа „Поправен е бъг, от който анимациите на клиента и сървъра не са в синхрон“. Един от играчите sigsegv, който беше първият, който регистрира бъга, привлече много внимание във форумите, обяснявайки на играчите защо са пропускали през цялото време. Изглежда параметрите за позите на расите пиро, демо, инженерите, медиците и шпионите са се различавали от тези на скаутите, тежката категория и снайперистите. Но сега, след като всичко е поправено, не можете да вините играта, че сте пропуснали.