[You must be registered and logged in to see this image.]По време на представянето на финансовите резултати за предното тримесечие, президентът на
Nintendo Татцуми Кимишима разкри данни за представянето на двете хитови мобилни игри на компанията.
Това са
Super Mario Run, която е по модела free-to-start, и
Fire Emblem: Heroes, която е типично free-to-play заглавие.
Във версиите си за
iOS и Android, от Super Mario Run общо са свалени 150 милиона бройки, което е горе-долу десет пъти повече от свалянията на Fire Emblem: Heroes.
В същото време обаче, тактическата Fire Emblem: Heroes е донесла много повече приходи на компанията. Това е така, защото Super Mario Run
изисква еднократно плащане, което се вижда прекалено на мнозина, но в същото време същите тези хора очевидно нямат нищо против да плащат много повече за уж безплатната Fire Emblem: Heroes.
Данните със сигурност ще са полезни на Nintendo при определяне
бъдещата мобилна стратегия на гиганта. Очевидно поне на този етап, free-to-play заглавията са по-печелившият формат и евентуалните следващи игри навярно ще се придържат към него.
/kaldata.com