Activision Blizzard обяви финансовите си резултати за последното тримесечие и се похвали, че дебютният трейлър на Call of Duty: WWII е гледан над 10 милиона пъти.
Освен това, анонсът на живо миналата седмица е бил най-гледаният стрийминг в историята на поредицата.
Тазгодишната Call of Duty се прави от студиото Sledgehammer Games и ще излезе за конзоли и РС на 3 ноември 2017 г. Обещанията са за завръщане към корените и автентична кампания, която ще ни отведе по плажовете на Нормандия и бреговете на Сицилия по време на заключителните и важни моменти от Втората световна война.
Activision припомни, че на 8 септември Bungie ще пусне онлайн шутъра Destiny 2. На 16 май пък ще видим ново съдържание за Call of Duty: Black Ops 3 под името Zombies Chronicles.
А ако и вие искате да допринесете за гледанията на видеото, ето го отново:
/kaldata.com
Трейлърът на Call of Duty: WWII е гледан над 10 млн. пъти