[You must be registered and logged in to see this image.]YouTube разкри, че предстоящият шутър
Star Wars: Battlefront 2 има най-много гледания от всички нови игри и продукти, отразени на
Electronic Entertainment Expo 2017.Новият клип от играта, показан на EA Play на 10 юни е изгледан
7.9 милиона пъти в най-популярната видео платформа.
Играта на ЕА се прави от DICE, Motive и Criterion и ще предложи както сингъл кампания, така и солиден мултиплейър режим. Шутърът трябва да излезе на
17 ноември 2017 г.Пуснатото два дни по-късно видео на
Super Mario Odyssey е регистрирало 5.5 милиона гледания. Платформърът пък ще излезе на
27 октомври.Новият PS4 ексклузив
Spider-Man е на трето място с 4.5 милиона гледания, а отново игри на ЕА доминират остатъка от топ 5, където съответно на четвърто и пето място са
FIFA 18 (4 милиона гледания) и
Need for Speed Payback (3.4 милиона гледания).
Анонсът на мултиплейър режима на
Call of Duty: WWII по време на конференцията на Sony е видян 3.3 милиона пъти, а единственото присъствие на Microsoft в топ 10 идва с разкриването на
Forza Motorsport 7, което е гледано 3.1 милиона пъти.
E3 2017 е било посетено от 68 400 души и самото изложение е генерирало
над 15 милиона поста в Twitter, Facebook и Instagram.
/kaldata.com